کد خبر: 631868
تاریخ انتشار :

پس‌لرزه‌های انتخابات در حزب کارگزاران

پشت پرده استعفای چند تن از بزرگان حزب کارگزاران

برنا/ یک چهره سیاسی اصلاح طلب خبر داد که از عضویت در حزب سیاسی کارگزاران استعفا داده و به همراه او افراد دیگری هم استعفا کرده اند.

پشت پرده استعفای چند تن از بزرگان حزب کارگزاران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«فرزانه ترکان»، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو سابق حزب کارگزاران، با اعلام این خبر که از این حزب استعفا کرده است به برنا گفت: من به دلیل زاویه ای که با برخی سیاست های حزب کارگزاران خصوصا در انتخابات اخیر، پیدا کردم از عضویت در حزب کارگزاران استعفا دادم. 

او افزود: چند تن از افراد صاحب رای و بزرگان حزب هم علاوه بر من از عضویت در حزب کارگزاران استعفا دادند.

ترکان تاکید کرد: مشکل ما در حزب و در جامعه بزرگتر یعنی اصلاح طلبان این است که با زاویه بسته خودشان و فقط به جهت اینکه در قدرت جایی داشته باشند، وارد سیاست شدند و به مشکلات جامعه نگاه کردند در صورتیکه من فکر می کنم برای حل مشکلات باید برنامه ریزی صورت می گرفت.

او ادامه داد: باید اجازه دهیم که تفکرات و ایده های جدید قدرت را در دست بگیرند، وقتی ما خودمان منتقد دولتمردان و وزرا هستیم که چرا جوان گرایی نمی کنند  قطعا در مورد افراد سیاسی هم باید این موضوع را باور داشته باشیم که جوان ها به واسطه ایده های نو می توانند به ما کمک کنند.

این چهره سیاسی افزود: اگر قرار باشد که همیشه دبیر و رئیس ما و کمیسیون سیاسی ما همان افرادی باشند که 15 و 20 سال قبل بودند نمی توان تغییری حس کرد چراکه این افراد هر کاری که بلد بودند و هرچه به ذهنشان رسیده تا امروز انجام داده اند، باید اجازه بدهیم که ایده های نو و جوان هایی که خلاق هستند بیایند و برنامه، کمک و راهکار ارائه بدهند. 

او در پایان گفت: حضور یا عدم حضور ما در سیستم قدرت در جامعه در شرایط فعلی به ما کمک نمی کند. من فکر می کنم ما به یک اتاق فکر بسیار قوی بین بزرگان اصلاح طلب و بزرگان دلسوز این کشور احتیاج داریم، این اتاق فکر باید تشکیل شود و راهکارهایی را پیش بینی کند که در بین مردم پایگاه ایجاد کنیم. در شرایط امروز ما هم پایگاه اجتماعی مردم را از دست دادیم و هم دستمان از قدرت کوتاه است، با توجه به شرایط فعلی حضور نصف و نیمه ما در قدرت هم فایده ای نخواهد داشت چراکه ابزار و لوازم کاری که می خواهیم انجام دهیم در قدرت از ما گرفته شده، باید اول از همه دنبال کسب پایگاه اجتماعی باشیم. 

طبق پیگیری های خبرنگار برنا مبنی بر افرادی که از حزب کارگزاران استعفا کرده اند، طبق گفته شهربانو امانی، یداالله طاهرنژاد هم از حزب کارگزاران استعفا کرده اما هنوز پذیرفته نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها