کد خبر: 632019
تاریخ انتشار :

پیش‌بینی جدید قیمت دلار | ارزانی دلار ؛ بزودی؟

سفر مدیرکل آژانس از تنش در بازار ارز کاست با این حساب چه سمت و سویی برای قیمت دلار در بازار ارز امروز ۲۲ شهریور پیش بینی می شود.

پیش‌بینی جدید قیمت دلار | ارزانی دلار ؛ بزودی؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اگر امروز دلار به زیر سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی برود، موج دوم فروش ها در بازار ارز شروع خواهد شد. متغیر دومی که برای بازیگران ارزی اهمیت دارد،‌ محدوده ۷هزار و ۵۰۰ تومانی حواله درهم است. کاهش حواله درهم به زیر سطح یاد شده، انتظارات کاهشی در بازار ارز داخلی را بیشتر خواهد کرد.

انتظارات جدید معامله گران دلار

سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران، تا حدی انتظارات معامله گران بازار داخلی را تغییر داد. در حالی که تا انتهای هفته گذشته معامله گران تصور میکردند، در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی بیانیه ای بر علیه ایران صادر خواهد شد، سفر گروسی موجب شد که تصور افزایش تنش ها در میان معامله گران کاهش پیدا کند.

دیروز بعدازظهر نیز معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در توییتر با استقبال از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، این توافق را گام مثبتی جهت تداوم اطلاع درباره برنامه هسته‌ای ایران توصیف کرد. همین پیام میزان فروش ها در پشت خط را زیاد کرد.

وضعیت دلار پشت خط

دیشب در معاملات پشت خطی تمایل به فروش ارز زیاد شده بود؛ به نظر می رسد در روز جاری، بازار معاملات درهم را زیر محدوده ۷ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز کند و اسکناس آمریکایی نیز به سوی مرز ۲۷ هزار تومانی برود. به نظر می رسد که بازار در روز جاری کار دشواری برای حفظ سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی داشته باشد. چنانکه در ابتدا اشاره نشد رفتن دلار به زیر سطح یاد شده فشار فروش را زیاد خواهد کرد و خط حمایت بعدی برای اسکناس آمریکایی محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

منبع: اقتصاد نیوز

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها