کد خبر: 632116
تاریخ انتشار :

بازتاب مأموریت موفق کشتی ایرانی در رسانه‌های صهیونیستی

تسنیم/ سخنان سید حسن نصرالله درباره رسیدن کشتی حامل سوخت ایرانی به مقصد و توزیع قریب‌الوقوع محموله آن میان لبنانی‌ها بازتاب زیادی در رسانه‌های صهیونیستی داشت.

بازتاب مأموریت موفق کشتی ایرانی در رسانه‌های صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی بلافاصله بعد از پایان سخنرانی شب گذشته سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و به‌ویژه بخش مربوط به کشتی‌های حامل سوخت ایران که محموله خود را از طریق سوریه به لبنان منتقل می‌کنند و موفقیت حزب‌الله در محافظت از کشتی اول را بازتاب و مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

در همین راستا وب‌سایت عبری‌زبان «والا» و روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت بخش‌هایی از این سخنان سیدحسن نصرالله را منتشر کردند.

«روعی قیس» کارشناس امور عربی در شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در سایه بحران سوریه و بحران اقتصادی لبنان نصرالله طی هفته‌های اخیر به لبنانی‌ها وعده داد که کشتی‌های حامل سوخت از سمت ایران به لبنان می‌آیند و امشب (دوشنبه) تأکید کرد که نخستین نفتکش ایرانی به مقصد رسیده است.

وی تصریح کرد: با این کار نصرالله وعده خود را عملی کرد.

این کارشناس صهیونیست ادامه داد: نصرالله گفت که "این سوخت پنج‌شنبه به لبنان می‌رسد و قول می‌دهیم که اولین کشتی آخرین کشتی نخواهد بود".

وی همچنین تأکید کرد: حزب‌الله با وجود تهدیدهای اسرائیل در محافظت از کشتی اول موفق شد.

شب گذشته دبیرکل حزب‌الله از ورود اولین کشتی حامل سوخت ایران به بندر بانیاس سوریه خبر داد و افزود: امروز بارگیری محموله‌های این کشتی به پایان می‌رسد.

وی گفت: به‌دلیل اینکه برخی از طرف‌ها در تنگنا قرار نگیرند، حزب‌الله تصمیم گرفت که نفتکش را به سوریه بفرستد.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: سوریه حرکت کشتی در بندر بانیاس را تسهیل کرد تا محموله تخلیه و بعد از آن به مرز لبنان منتقل شود و در این مسیر، امنیت تانکرهای نفت را تأمین کرد.

سید حسن نصرالله گفت: محموله کشتی اول، پنجشنبه این هفته وارد البقاع (در لبنان) خواهد شد و در مخازن مشخص‌شده در بعلبک انبار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها