کد خبر: 632392
تاریخ انتشار :

بهترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان

بهترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

ایران یکی از کشورهایی است که مهاجرین زیادی داشته است و همچنین متقاضیان زیادی همچنان برای مهاجرت دارد. می توان گفت کشورهایی که تاکنون بیشترین درخواست را برای مهاجرت ایرانیان داشته اند، بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان هستند. برای مهاجرت به این کشورها شرایط متفاوت وجود دارد و راه های مهاجرتی متفاوتی در این کشورها وجود دارد. در ادامه به توضیحات در مورد مهاجرت به کشورهایی که بیشتر مورد علاقه ایرانیان هستند می پردازیم.

مهاجرت

مهاجرت موضوعی است 0که شاید کمتر کسی به آن فکر نکرده است. بسیاری از افراد به خاطر داشتن رفاه اجتماعی بیشتر، امنیت، آرامش، آینده ای بهتر، کیفیت زندگی بالاتر، سرمایه گذاری و بیزینس، تحصیل در دانشگاه های معتبر، درآمد بیشتر و موضوعاتی از این قبیل مهاجرت می کنند. اما به راستی کدام کشور برای مهاجرت بهتر است؟ باید در پاسخ به این سوال گفت که با توجه به هدف و همچنین شرایط یک فرد می توان کشورهای مختلف را بررسی نمود و بهترین گزینه را انتخاب کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط مهاجرت به بهترین کشور ها مطلع شوید.

مهاجرت به امریکا

آمریکا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان است. این کشور به سرزمین فرصت ها نیز مشهور است زیرا امکان پیشرفت در این کشور به مراتب بالاتر از دیگر کشور ها است. متقاضیان زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. یکی از راه های مهاجرت به کشور آمریکا تحصیل در این کشور است. افرادی که دارای گپ تحصیلی کمتر از سه سال، دانش زبان کافی و توانایی پرداخت هزینه های دانشگاه باشند، کشور آمریکایی از بهترین گزینه ها می تواند برای آنها باشد. سرمایه گذاری در کشور آمریکا نیز یکی از راه های مهاجرت به این کشور است. در حال حاضر افرادی که قصد گرفتن اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری را دارند، باید مبلغ ۹۰۰ هزار دلار یا یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار را در کشور آمریکا سرمایه گذاری کنند تا بتواند اقامت بگیرند.

مهاجرت به ترکیه

ترکیه یکی از کشورهایی است که توسط بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت انتخاب شده است. خرید ملک در ترکیه یکی از راه های آسان اقامت این کشور می باشد. در صورتی قیمت ملک خریداری شده بیش از ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد شخص می تواند تابعیت ترکیه را دریافت کند و در صورتی که قیمت آن ملک پایین تر باشد شخص اقامت این کشور را دریافت می کند. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل نیز امکان پذیر است. افراد می توانند با تحصیل در دانشگاه های ترکیه با هزینه ای بسیار مناسب مشغول به تحصیل شوند، اما شرایط کار پس از تحصیل در کشور ترکیه چندان مناسب نیست زیرا نرخ بیکاری این کشور بالا است. افرادی که می خواهند به صورت کاری به کشور ترکیه مهاجرت کنند نیز شرایطی به همین شکل دارند. کاریابی در کشور ترکیه کار آسانی نیست زیرا افراد بیکار در کشور ترکیه پر تعداد هستند.

02

مهاجرت به آلمان

کشور آلمان یکی از کشورهای صنعتی و پر درآمد جهان می باشد. سطح رفاه مردم کشور آلمان نیز بالاست. ویزای جستجوی کار آلمان یکی از محبوب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور می باشد، افرادی که نیروی کار ماهر هستند و دارای بیش از ۳ سال سابقه کار در زمینه مهندسی می باشند و مدرک تحصیلی مرتبط نیز دارند می توانند از این طریق برای جستجوی کار 6 ماهه در آلمان حاضر شوند. تحصیل در آلمان نیز یکی از روش های محبوب است زیرا تحصیل در این کشور به زبان آلمانی رایگان است و افراد با داشتن دانش زبان آلمانی کافی می تواند در این کشور مشغول به تحصیل شوند.

مهاجرت به اتریش

اتریش از کشورهای محبوب برای مهاجرت می باشد. این کشور، کشوری بسیار زیبا و با کیفیت زندگی بالا می باشد. برای مهاجرت به کشور اتریش می توان از راه تحصیلی اقدام کرد، نبود محدودیت سنی باعث شده است که اتریش به یکی از مقاصد مهم برای تحصیل بین المللی تبدیل شود. تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور اتریش نیز رایگان است و دانشجو باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشد. کشور اتریش نیز مانند کشور آلمان دارای ویزای جستجوی کار است و افرادی که در زمینه های مهندسی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه کار مرتبط باشند می توانند برای ویزای جستجوی کار اقدام کنند.

03

 

مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر در دنیا می باشد به طوری که اکثر شهروندان این کشور مهاجر هستند. بنابراین افراد زیادی تمایل به مهاجرت به این کشور دارند. تحصیل در کانادا در یکی از روش های مهاجرت به این کشور است. افرادی که دارای گپ تحصیلی کمتر از ۲ سال و دانش زبان انگلیسی بالا باشند می توانند در کشور کانادا مشغول به تحصیل شوند و پس از تحصیل حداکثر تا سه سال اجازه ماندن و کاریابی در این کشور را داشته باشند. با چند سال کار کردن در کانادا و کسب امتیاز کافی شخص می تواند اقامت دائم کشور کانادا را بگیرد. روش کار در کانادا نیز برای مهاجرت به این کشور مناسب است. افرادی که نیروی کار ماهر هستند و دارای سن مناسب، مدرک تحصیلی دانشگاهی، سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و سطح زبان بالا هستند در صورتی که امتیاز کافی از برنامه اسکیل ورکر کانادا کسب کنند می توانند درخواست اقامت دائم کشور کانادا را بدهند. سرمایه گذاری در استان های مختلف کشور کانادا برنامه های مختلفی دارد. می توان با سرمایه گذاری حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار دلار و ارائه یک بیزینس پلن یا طرح تجاری درخواست اقامت کشور کانادا را داد. افراد برای سرمایه گذاری در کشور کانادا باید نشان دهند که قبلاً در زمینه ای مشابه با طرح تجاری، سابقه مدیریت کسب و کار و تجارت داشته اند. در کنار همه روش های مهاجرتی که برای کانادا گفته شد،  ویزای استارتاپ کانادا روشی است که به راحتی منجر به اخذ اقامت میشود و حمایت های بسیاری را برای شما به همراه می آورد.

بهترین موسسه مهاجرت کانادا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

انتخاب یک موسسه مهاجرتی یکی از مسائلی است که علاقه مندان به مهاجرت با آن روبرو هستند. به راستی یک موسسه مهاجرتی خوب چه مشخصاتی دارد؟ باید در پاسخ به این سوال گفت که ویژگی هایی همچون بالا بودن سطح اطلاعات مشاورین، تعداد ویزاهای اخذ شده، محدود نبودن موسسه مهاجرتی به چند روش و ارائه خدمات مهاجرتی با بالاترین کیفیت می تواند معیار های مناسبی برای یک موسسه مهاجرت خوب باشد. می توان گفت که به طور مشخص از بین موسسات مهاجرتی موسسه حقوقی ملک پور دارای بیشترین استانداردهای لازم برای یک موسسه مشاوره ای می باشد. تعداد ویزا های موفق این موسسه از کشورهای متعدد و سطح بالای جهان اصلاً قابل قیاس با دیگر موسسات نیست. زیرا مصاحبه با افراد موفق به اخذ ویزا در سایت های موسسه مشهود است و این تمایز را به خوبی نشان می دهد. داشتن مشاور رسمی از سازمان ICCRC کانادا و استفاده از وکلای درجه یک در کشورهای مختلف یکی از علت های موفقیت موسسه ملک پور در امر مهاجرت بوده است. زیرا کیفیت کار و درصد بالای موفقیت یک پرونده بستگی زیادی به رتبه کاری وکیل مهاجرتی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها