کد خبر: 633311
تاریخ انتشار :

خط و نشان وزیر کشور برای آمریکا | جزئیات

تسنیم/ وزیر کشور گفت: در روزگاری هستیم که نه از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

خط و نشان وزیر کشور برای آمریکا | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه ‌مرحله‌ای جدید ‌از انقلاب را در قامت گام دوم شاهد هستیم، اظهار داشت:‌ خون‌های زیادی تقدیم شده تا امروز انقلاب با قدرت و صلابت در جهان نامش مطرح شود و قدرتی است که ستمگران را به زیر کشیده است.

وی افزود: زمان زیادی از کلام رهبری مبنی بر خروج آمریکا از منطقه نگذشته که شاهد خروج خفت‌بار  آنها از افغانستان و ذلت‌بار در عراق هستیم.

وحیدی با بیان اینکه مسیر انقلاب ‌"روشن، قوی و پر‌عزت" است چرا که ادامه انقلاب سالار شهیدان است و پنجه در پنجه ‌ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را بارها تهدید کرده است، تصریح کرد: ‌تاریخ پرافتخار بوشهر  نشان می‌دهد رئیسعلی دلواری‌های جدید فراوان داریم و در روزگاری هستیم که نه  از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

وی افزود: بوشهر  که نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی است می‌تواند شاهد بسیاری از اتفاقات خوب باشد و شاید در آینده باید دروازه اقتصاد دریایی ایران باشد.

وی با اعلام اینکه اقتصاد دریامحور از جمله ظرفیت های  استان بوشهر است، گفت: در سال‌های آینده باید 10 تا  20 درصد اقتصاد ملی دریاپایه باشد.

وزیر کشور ‌اظهار داشت: اکنون که به لطف خدا و تاب‌آوری ملت سخت‌ترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم در آستانه یک خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وی با تقدیر از زحمات گراوند استاندار سابق بوشهر گفت: امروز فردی را برای استانداری استان بوشهر انتخاب کردیم که دریا‌دلی از نسل قاسم سلیمانی‌هاست و با تمام وجود بیش از 42 سال به دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها