کد خبر: 634270
تاریخ انتشار :

«همه خادم الرضاییم»

سلحشور: عشق به امام رضا (ع) در شعار «همه خادم الرضاییم» تبلور می یابد

 «همه خادم الرضاییم»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مداح اهل بیت (ع) گفت: کسی که ادعای عشق و اردات نسبت به امام رضا (ع) دارد باید تمام سعی و توانش این باشد که در تمام مراحل زندگی از امام رضا (ع) تبعیت کند و خدمت‌رسانی را در حد اعلا انجام دهد.
مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به شعار محوری برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر که با عنوان «همه خام الرضاییم، نجات انسان‌ها رسم مسلمانی» نامگذاری شده است، گفت: هرکسی با عنوان و نام و نشان «خادم الرضا (ع)» باید هر خدمتی که از دستش بر می‌آید انجام دهد و در کمک به هم نوع و خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکند.

تبعیت از سیره امام رضا (ع) خدمت‌رسانی به مردم است

وی ادامه داد: اگر کسی ادعای عشق و اردات نسبت به امام رضا (ع) دارد باید تمام سعی و توانش این باشد که در تمام مراحل زندگی از امام رضا (ع) تبعیت کند و خدمت‌رسانی را در حد اعلا انجام دهد.

امام رضا (ع) در دستگیری از مردم در قله بودند

سلحشور با بیان اینکه امام رضا (ع) در دستگیری از مردم در قله بودند، تصریح کرد: آیا ما نیز در مسیر این قله قرار داریم؟ رسیدن به قله کار دشواری است اما می‌توانیم در این مسیر قدم برداریم و حرکت کنیم و نزدیک این قله شویم.

جلسات اهل بیت (ع) تعطیل بردار نیست

وی با اشاره به تمهیدات به جا و شایسته آستان قدس رضوی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مجالس اهل بیت (ع) گفت: جلسات اهل بیت (ع) تعطیل بردار نیست و کار درست این است که آستان قدس رضوی انجام می‌دهد همه باید از حرم مطهر رضوی الگو بگیرند.

آستان قدس رضوی در خدمت به مردم سرآمد است

این مداح و ستایشگر اهل بیت (ع) در ادامه اظهار کرد: آستان مقدس رضوی در این خصوص سرآمد است، و خوشبختانه به تبعیت از  این مجموعه، بسیاری از  هیئات مذهبی تبدیل به مراکز خدمت‌رسانی به مردم شدند و با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و سایر خدماتی که ارائه دادند به تاسی از سیره حضرت رضا (ع) بخشی از مشکلات مردم را گره‌گشایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: زندگی عاشقان و محبان حضرت رضا (ع) باید رنگ و بوی امام رضایی داشته باشد و یکی از سیره‌های این حضرت کرامت، رافت و مهربانی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها