کد خبر: 634365
تاریخ انتشار :

اتهام آزار جنسی برای نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی

یک سیاستمدار صهیونیست به رسانه‌های عبری‌زبان خبر داد که نخست‌وزیر اسبق این رژیم او را آزار جنسی داده و دو بار تلاش کرده است به او تجاوز کند.

اتهام آزار جنسی برای نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«کولت آویتال» سیاستمدار و از اعضای سابق حزب کار در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت که «شیمون پرز» نخست‌وزیر اسبق این رژیم سعی کرده است به او تجاوز جنسی کند.

پایگاه خبری «قدس»، امروز (جمعه)، به نقل از روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در این خصوص گزارش داد که شیمون پرز در دهه هشتاد- حین کار- کولت آویتال را دو بار آزار جنسی داده است.

هاآرتص در ادامه گزارش خود اضافه کرد که یکی از این موارد زمانی بوده که هر دوی آن‌ها در یک هیأت دیپلماتیک در فرانسه حضور داشته‌اند و نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از آویتال برای خوردن صبحانه در هتل دعوت به عمل می‌آورد و او را مورد آزار جنسی قرار می‌دهد.

طبق این گزارش، کولت آویتال، مشاور پرز و «یوسی بلن» معاون سابق نخست‌وزیر را در جریان این اقدامات قرار داده است.

 پایگاه خبری «البوابه» نیز به نقل از هاآرتص گزارش داد که آویتال این داستان را برای «تمار گولان» یکی از دوستان دیپلمات و روزنامه‌نگار خود در پاریس تعریف کرده است و گولان نیز به آویتال گفته است که «این اتفاق برای او هم افتاده است».

کولت آویتال به مدت ۳۸ سال در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی فعالیت داشته و در برهه‌ای به عنوان سفیر تل‌آویو در پرتغال و سرکنسول این رژیم در نیویورک مشغول به کار بوده است.

پس از این دو مأموریت، او به مدت هفت سال نیز در پارلمان رژیم صهیونیستی در حزب کار فعالیت داشته است.

شیمون پرز نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دو بار ریاست کابینه تل‌آویو را در اراضی اشغالی بر عهده داشته است؛ یک بار از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۶ و بار دوم از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۶ پس از ترور «اسحاق رابین» نخست‌وزیر اسبق این رژیم.

پرز همچنین از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ ریاست رژیم صهیونیستی را برعهده داشته و سرانجام در  ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۶ به هلاکت می‌رسد.

فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها