کد خبر: 634760
تاریخ انتشار :

رئیس جمهور پیام داد | جزئیات

فارس/ رئیس جمهور با تسلیت درگذشت نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: این روحانی اندیشمند و سخنور توانا، تمام عمر پرثمر خود را در مسیر تبیین و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و خدمت خالصانه به مردم سپری کرد.

رئیس جمهور پیام داد | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی تاکندی، نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: این روحانی اندیشمند و سخنور توانا، تمام عمر پرثمر خود را در مسیر تبیین و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و خدمت خالصانه به مردم سپری کرد. متن پیام آیت‌الله رئیسی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی تاکندی، نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر خاطر گردید.

این روحانی اندیشمند و سخنور توانا، با بیانی شیوا و تاثیرگذار تمام عمر پر ثمر خود را در مسیر تبیین و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و خدمت خالصانه به مردم سپری کرد و منشا خدمات علمی و فرهنگی ارزشمندی شد که همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه، مردم شریف استان قزوین، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و حشر و نشر با اولیای الهی را خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها