کد خبر: 635282
تاریخ انتشار :

«عصر ما» گزارش می‌دهد

آش شور گرانی و انتقاد اصولگرایان

«عصر ما» گزارش می‌دهد؛ انتقادهای درگوشی اصولگرایان از گرانی

آش شور گرانی و انتقاد اصولگرایان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عصر ما نوشت: وعده‌های تو خالی و خوش خیالی نسبت به کاهش هیئتی قیمت‌ها صدای رسانه‌های خودی دولت را هم در‌آورد. «جوان» از پوچ شدن وعده وزیر کشاورزی برای کاهش قیمت تخم‌مرغ نوشت و «کیهان» در صفحه اولش به افزایش قیمت لوازم خانگی پس از ممنوع کردن واردات برندهای خارجی اعتراف کرد. 

روزنامه اصولگرای جوان نوشته: هفته گذشته وزارت جهاد کشاورزی در ادامه وعده‌های ارزانی قیمت کالاهای مصرفی از ارزان شدن قیمت تخم مرغ و کاهش قیمت آن به 43 هزار تومان خبر داد، اما نه تنها قیمت‌ها پایین نیامده بلکه در حال حاضرتخم مرغ‌های درجه 2 و 3، به اصطلاح ارزان به صورت محدود در میادین توزیع می‌شود و قیمت آن در مغازه‌ها همچنان 60 هزار تومان است. 

کیهان هم در گزارشی از به افزایش همزمان قیمت لوازم خانگی معترف شد و با اشاره به موافقت مقامات عالی نظام با درخواست بعضی تولیدکنندگان داخلی برای ممنوعیت واردات رقبای خارجی‌شان نوشت: «بررسی‌های جدید نشان می‌دهد برخی تولیدکنندگان در برابر این اقدام حمایتی مجموعه نظام از تولید ملی، به جای تمرکز بر افزایش حجم و کیفیت تولید، قیمت‌ها را افزایش داده‌اند!» 

این گزارش‌ها البته به تند و تیزی مطالبی نیست که همین رسانه‌ها در واکنش به گرانی و علیه دولت رقیب می‌نوشتند اما همین هم نشانه‌ای است از میزان شوری آشی که با سیاست‌های شعاری، فوری و انقلابی می‌شود پخت! 

منبع: کانال تلگرامی عصر ما

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها