کد خبر: 635667
تاریخ انتشار :

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی:

نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد. این کار با تمامی توان و به جد ادامه دارد و مجموعه وزارتخانه، نیروهای درمان و سایر کارکنان در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سیدمحمد پورحسینی در آیین تکریم رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و معارفه سرپرست جدید این واحد دانشگاهی افزود: کارکنان حوزه سلامت با سیره نبوی هم در دوران دفاع مقدس و هم با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸ نقش آفرینی کردند که قدردان تلاش همگی آنان هستیم.

وی اظهارکرد: تغییر اجتناب ناپذیر است و به دلیل کرونا هرگونه تغییری باید به سرعت انجام شود تا در حوزه سلامت وقفه ای ایجاد نشود.

پورحسینی ادامه داد: برای انتخاب مدیران سامانه ای مشخص شد که در آن افراد درخواست ها و توانمندی های خود را مطرح می کنند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی افزود: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد علاوه بر سوابق علمی، فردی مردم دار است و اصل هم بر این است که دانشگاه به سمت خوبی حرکت کند.

وی در این مراسم عمیدالدین خطیبی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد معرفی و از خدمات محمدرضا میرجلیلی - رییس سابق این واحد دانشگاهی - قدردانی کرد. 

همچنین، محمدرضا میرجلیلی - رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد - در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری کارکنان حوزه درمان استان در هشت سال دوره مدیریت خود گفت: در این مدت هرگز به کسی دستور نداد و با تعامل و همراهی هم فعالیت ‌ها را پیش برد.

وی افزود: تمامی اختیار هر حوزه به معاونت ها واگذار و اقدام های ارزشمندی هم در این سال ‌ها انجام شد و حوزه سلامت استان رشد چشمگیری پیدا کرد.

در ادامه عمیدالدین خطیبی - سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد - نیز گفت: در حوزه سلامت استان نیاز به همراهی همه نیروهاست.

وی افزود: در نظر داریم به صورت تیمی فعالیت ها را انجام دهیم تا استان به اهداف عالی در نظام سلامت دست یابد.

به گزارش وبدا، عمیدالدین خطیبی - سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله اعظم تهران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها