کد خبر: 636154
تاریخ انتشار :

فروش اقساطی ساینا بدون ضامن در سایاخودرو

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح‌های فروش اقساطی ساینا، همواره طرفداران زیادی دارد. ساینا را باید یکی از جذاب‌ترین تولیدات سایپا نام برد که در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارد و برای قشر متوسط جامعه به جای پراید و تیبا، یک گزینه شیک و مطلوب محسوب می‌شود.

ظاهر تخم مرغی ساینا، بی‌شباهت به پژو ۲۰۶ نیست، البته مهندسان سایپا این خودرو را به عنوان نمونه فیس لیفت تیبا روانه بازار کردند اما به نظر می‌رسد که در طراحی ظاهری آن، نیم نگاهی هم به محبوبیت ۴۰ ساله پژو ۲۰۶ در بازار ایران داشته‌اند که تلاش کرده‌اند، خودرویی با همان فرم بدنه را  تولید و عرضه کنند. البته ساینا مانند تیبا با کلاس بدنه هاچبک تولید نشد و یک سدان سایز متوسط خانوادگی است.

به‌هرحال، اگر شما با توجه به مزایایی که از این خودرو شنیده‌اید، قصد خرید اقساطی ساینا دارید و می‌خواهید بدانید، بهترین شرایط فروش اقساطی ساینا متعلق به کدام مجموعه است، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

 ما ضمن اینکه اجمالا مزایای ساینا را با هم مرور می کنیم، بهترین مرکز فروش خودرو قسطی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد که امکان خرید اقساطی تیبا 2 ، ساینا، پراید، کوییک و دیگر تولیدات سایپا را نیز با شرایطی ویژه فراهم کرده است. با ما همراه باشید.

مزایای خودرو ساینا

01

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، طرح‌های فروش اقساطی ساینا، متقاضیان بسیاری  دارد. علت تقاضای زیاد هم مزایای این خودرو است. در ادامه برخی از این مزایا را با هم مرور می‌کنیم:

  • ظاهر مدرن

ساینا نسبت به خودروهای هم‌رده قیمتی خود، از ظاهر شیک‌ و مدرن‌تری بهره می‌برد. در واقع باید گفت طراحان سایپا، خلاقیت بیشتری برای بدنه ساینا به خرج داده‌اند و بر خلاف تیبا که آنقدر دیر پا به جاده‌‌های ایران گذاشت که ظاهر آن قدیمی به نظر می‌رسید، ساینا چشم‌نوازتر است و با ذائقه مشتری ایرانی سازگارتر است.

اصولا در بین خودروسازان ایرانی اینگونه مرسوم است که وقتی می‌گویند قرار است نسخه فیس لیفتی از یک خودرو را ارائه کنند، به تغییر چراغ‌های جلو، رینگ‌ها و خطوط جانبی بسنده می‌کنند.

اما به اذعان خریداران در استقبال از طرح فروش اقساطی ساینا ظاهر این خودرو نقشی اساسی بازی می‌کند و چهره خشن و مصمم ساینا و ظاهر اسپرت آن با تیبا تفاوت‌های بنیادینی دارد.

  • کابین مجهزتر نسبت به خودروهای هم‌رده

کابین ساینا نسبت به پراید و تیبا مجهز‌تر است و از طراحی جذاب‌تری بهره می‌برد. در کابین ساینا از دو رنگ استفاده شده است و اگرچه جنس متریال به کار رفته در کابین، آن‌چنان مرغوب نیست، اما از فضای جادارتری نسبت به خودروهایی که در همین محدوده قیمتی قرار دارند، بهره می‌برد.

امکانات رفاهی مناسب ساینا

02

با شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا صاحب خودرویی می‌شوید که نسبت به دیگر تولیدات سایپا نظیر پراید و تیبا، امکانات رفاهی مناسبی دارد. رینگ‌های ۱۴ اینچی آلومینیومی، آینه‌های برقی، ایمبولایزر، فرمان هیدرولیک، بالابرهای برقی شیشه‌های عقب و جلو و سیستم صوتی با قابلیت پخش AUX,MP3  و USBبخشی از امکانات رفاهی این خودرو است.

سیستم پارک دنده عقب، تهویه مطبوع دیجیتال، گرم کن شیشه عقب و استارت بدون کلید نیز از دیگر تجهیزات و سبستم‌های ساینا محیوب می‌شود.

ساینا از نظر فنی و ایمنی برتری قابل ذکری بر تیبا ندارد و عمده مزایای آن در طراحی داخلی، ظاهری و امکانات رفاهی آن خلاصه می‌شود.

نکات مهمی که پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا باید بدانید

استقبال مردم از طرح‌های فروش اقساطی ساینا سبب شده است که شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز هم تلاش کنند تا با وعده‌های پوچ از اعتماد مردم سو استفاده کنند و با دریافت وجه‌های کلان، هیچ خدماتی به مردم ارائه ندهند. از این رو لازم است که پیش از خرید اقساطی ساینا یا هر خودرو دیگری نکاتی را در نظر بگیرید:

  • درباره مجموعه مورد معامله تحقیق کنید

درباره سابقه مجموعه، میزان شناخته شده بودن آن مرکز در بازار خودرو، تعداد معاملات، میزان رضایت مشتریان و آدرس دقیق آن مرکز تحقیق کنید. خرید اقساطی خودرو یک تصمیم مالی بزرگ است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور ما نمی‌توان روی آن ریسک گرد. بنابراین همه تلاش خود را به کار ببندید تا بی‌گدار به آب نزنید.

  • درباره قیمت خودرو اطلاعاتی کسب کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید

برخی مجموعه‌هایی که طرح‌های فروش اقساطی ساینا عرضه می‌کنند، به اسم اقساطی بودن طرح، سودهای عجیب و غریبی روی قیمت نهایی خودرو می‌کشند. اطلاعات خود را درباره قیمت خودروها بالا ببرید تا فریب سودجویان را نخورید.

برخی مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو مانند سایاخودرو به واسطه اعتبار چندین و چند ساله که در این بازار دارند با واقعی‌ترین قیمت، خودروها را عرضه می‌کنند. به طوری که گاهی وقت‌ها تعجب می‌کنید که قیمت اعلام شده مربوط به خرید نقدی خودرو می‌شود یا خرید اقساطی؟! بنابراین هستند مجموعه‌هایی که به رفاه حال مشتری بیندیشند و اعتبار خود را فدای سود بیشتر نکنند.

  • مفاد قرارداد را با دقت بخوانید

وقتی برای شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا با یک مجموعه وارد معامله می‌شوید، تک تک بندهای قرارداد را با دقت بخوانید. از زمان تحویل خودرو، ثبت سند و میزان مبلغ اقساط  مطلع شوید. به بخش‌هایی از قرارداد که درباره عمل نکردن هریک از طرفین به مفاد است هم دقت کنید. برخی مجموعه‌های غیرمجاز بابت بدعهدی‌های خود تبصره‌هایی در نظر می‌گیرند که گاهی از دید خریدار پنهان می‌ماند.

برای خرید اقساطی ساینا به کجا مراجعه کنیم؟

03

اگر متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا هستید و نمی‌دانید چگونه یک مجموعه معتبر پیدا کنید که با بهترین شرایط، خودرو مورد علاقه‌تان را عرضه می‌کند، پیشنهاد ما به شما، مجموعه سایاخودرو است.

سایا خودرو با حضور چندین ساله در بازار خودرو، اکنون به چنان دانش و تجربه‌ای دست یافته است که بتواند لقب بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو را از آن خود کند.

مزایای شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا از سوی سایاخودرو

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا، تیبا، پراید، کوییک و دیگر تولیدات سایپا که اینک از سوی سایاخودرو در دستور کار قرار دارد، برای مشتری دارای مزایایی است که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • تحویل فوری خودرو

ممکن است شما صاحب پراید، تیبا، پژو یا خودروهای مدل پایین دیگری باشید که تمایل دارید با فروش آن‌ها مبلغ پیش پرداخت شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا را جور کنید و مابقی را به شکل اقساط بپردازید. خب  در این شرایط چه چیزی بهتر از این است که شما در معامله با سایاخودرو خودرو خریداری شده را به شکل فوری و آنی تحویل خواهید گرفت؟!

اگر هم برای نخستین بار است که ماشین می‌خرید، باز هم تجربه تحویل سریع خودرو در طرح اقساطی، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

  • خرید ساینا با بودجه کم

سایاخودرو این فرصت را برای شما مهیا کرده است که با توجه به میزان سرمایه و توان مالی که دارید، میزان پیش‌پرداخت، بازه زمانی پرداخت اقساط و مبلغ قسط‌ها را مشخص کنید. در واقع شما در مذاکره با مدیران فروش این مجموعه شرایط خود را توضیح خواهید داد و آن‌ها طرحی که متناسب اوضاع مالی شما باشد را پیشنهاد می‌دهند.

کمتر مجموعه‌ای است که شرایط دریافت مبلغ و اقساط را به نحوی منعطف، تنظیم کند که همه با هر میزان سرمایه‌ای بتوانند صاحب ماشین شوند.

  • ثبت سند به نام خریدار

با شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا از سایاخودرو می‌توانید از مزیت ثبت سند به نام خریدار پس از طی شدن مراحل معمول اداری و تعویض پلاک بهره‌مند شوید. هیچ چیزدر خریدهای اقساطی لذت‌بخش‌تر از این نیست که با آرامش خاطر پشت فرمان خودرو تازه بنشینید و دغدغه سند و مالکیت را نداشته باشید.

  • خرید اقساطی ساینا با قیمت واقعی

سایاخودرو سال‌هاست که در امر فروش اقساطی خودرو فعال است، بنابراین پرواضح است که یکی از اصلی‌ترین دلایل شمار زیاد مشتریان، قیمت‌های واقعی خودروهای این مجموعه است.

مجموعه‌هایی که تعداد معاملات کمی در آن‌ها اتفاق می‌افتد و فقط به کسب سود شخصی فکر می‌کنند، حباب‌های کذایی روی قیمت محصولاتی که توسط آن‌ها عرضه می‌شود، اعمال می‌کنند، اما در سایاخودرو قیمت‌ها به نحوی تعیین می‌شود که همه با هر توان مالی بتوانند از طرح‌های فروش اقساطی استفاده کنند.

جمع‌بندی

اگر قصد خرید اقساطی خودرو دارید، اما با محدودیت مالی مواجهید و دلتان می‌خواهد یک خودرو مدرن در محدوده قیمتی مناسب انتخاب کنید، ساینا گزینه خوبی است. طرح‌های فروش اقساطی ساینا که این روزها در دستور کار سایاخودرو قرار دارد با مزایای شگفت‌انگیزی که از سوی این مجموعه ارائه شده است، فرصتی مغتنم برای مالک شدن خودروی محبوبتان است.

در معامله با سایا خودرو از مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، شرایط مالی منعطف و قیمت مناسب بهره‌مند خواهید شد.

ضمنا اگر تمایل دارید اقدام به خرید اقساطی محصولات خودروسازان وطنی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور و پارس خودرو نمایید و یا حتی اگر دلتان می‌خواهد یک ماشین لوکس خارجی را با شرایط اقساطی بردارید، سایا خودرو برای شما طرح‌های جذابی در نظر گرفته است.

فروش اقساطی ساینا به درخواست مکرر هم‌وطنان سراسر کشور از سوی مدیران سایا خودرو در دستور کار قرار گرفته است و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعاتی درباره جزییات طرح و نیز قیمت روز ساینا همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

ضمنا کارشناسان سایا خودرو آمادگی دارند تا پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا و دیگر خودروهایی که برای خرید مدنظر دارید، به شما مشاوره رایگان ارایه دهند تا با دیدی باز اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها