کد خبر: 636650
تاریخ انتشار :

واکنش بهارستان‌نشینان به شکست آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران

ایسنا/ تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیت هایی با هشتگ "از آبان ۵۸ تا آبان ۱۴۰۰" به اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران در شکست آمریکا به دنبال دزدی نفت ایران واکنش نشان دادند.

واکنش بهارستان‌نشینان به شکست آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ظهر امروز شبکه خبر اعلام کرد با اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در توییت هایی به این اقدام مقتدرانه واکنش نشان دادند.

علی حدادی نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:‌

« امروز تروریست‌های آمریکایی گوشه‌ای از علت حضورشان در منطقه که همان دزدی و غارت ثروت کشورهای منطقه است را نمایان کردند. غافل از اینکه اگر دست متجاوزی به دزدی دراز شود مردان این سرزمین آن را از بازو قطع خواهند کرد!

اقتدار ایران ‎از آبان ۵۸ تا آبان۱۴۰۰»

احمد نادری نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

‌« ابرقدرتی که زمانی دولت‌های منطقه را با اشاره انگشت جابجا می کرد، با قدرت انقلاب اسلامی ایران، امروز به قدری حقیر شده که حتی در سرقت یک نفتکش هم عاجز است. تحقیر تاریخی آمریکا نتیجه اقتدار تاریخی ایران ‎از آبان ۵۸ تا آبان۱۴۰۰ است.

خداقوت به دلاوران سپاه».

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در توئیتر، نوشت:

‌« از ۱۳ آبان که جاسوسان آمریکایی با چشم بسته تسلیم شدند.

تا تفنگداران دریایی که زانو زده مقهور اقتدار ایران شدند. و تا امروز که دزدی دریایی تروریست‌های آمریکایی ناکام ماند. ۴۲ سال تحقیر استکبار ‎از آبان ۵۸ تا آبان۱۴۰۰.»

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در توییتر نوشت:

«‌ اقدام مقتدرانه سپاه نشان داد تروریست های آمریکایی در صورت حضور در منطقه نیز به اندازه حفظ یک نفتکش کارایی ندارند. آمریکا بیش از این برای خود خرج نتراشد و تا بیشتر تحقیر نشده منطقه را ترک کند.

‎از آبان ۵۸ تا آبان  ۱۴۰۰»

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‌‎

« یانکی ها بدانند دزدی آنها بی‌جواب نخواهد ماند. سیلی فرزندان غیور ملت آنها را از خواب بیدار کرد. خوب چشم باز کنند امروز هر حرکت آنها پاسخ درخور خواهد داشت. روزگار بزن در رو تمام شد.‌ دزدی دریایی خصلت دیرینه یانکی‌هاست. گوشمالی دادن دزد هنر فرزندان ‎ایران است. اقتدار حافظ منافع ملی است.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها