کد خبر: 636692
تاریخ انتشار :

در بدو ورود به سمنان و در جمع خبرنگاران

وعده های جذاب رئیسی به سمنانی ها + جزئیات

ایسنا/ رئیس‌جمهوری اسلامی گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و اگر درست برنامه‌ریزی شود این استان می‌تواند وضعیت متفاوتی از امروز داشته باشد.

وعده های جذاب رئیسی به سمنانی ها + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز 13 آبان‌ماه اظهار کرد افتخاری است که در روز 13 آبان که یادآور رشادت‌های دانش آموزان و دانشجویان و یادآور پرچمداری امام راحل در مقابل استکبار است، به استان سمنان سفر می‌کنم.

وی با اشاره به اهداف دولت از سفر به این استان افزود استان سمنان کمبودها و مشکلاتی در حوزه های مختلف دارد که این مشکلات در جلسات و نشست هایی که با مدیران داریم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی همچنین از برگزاری نشستی با فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: در همه این جلسات مشکلات استان مرور و بررسی می شوند و امیدواریم که به تصمیمات روشنی برای رفع آنها برسیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سمنان از ظرفیت های خدادادی بسیاری برخوردار است اضافه کرد: این استان چه در حوزه کشاورزی و چه صنعت و معدن از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و اگر به9 درستی از این ظرفیت های بهره برداری شود نباید مشکلات جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: اقداماتی همچون افزایش بهره‌وری و ایجاد تولید و اشتغال از برنامه های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات استان سمنان است که می کوشیم در جلساتی که با نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و دیگر مسوولان داریم به بررسی این مشکلات بپردازیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها