کد خبر: 637090
تاریخ انتشار :

واکنش خضریان به محاکمه نمایشی روحانی در مجلس

خانه ملت/ سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در روزهای آتی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ با رئیس قوه قضائیه دیدار خواهند داشت که پیگیری گزارش‌های نظارتی کمیسیون اصل ۹۰، یکی از محورهای گفتگوها در این دیدار خواهد بود.

واکنش خضریان به محاکمه نمایشی روحانی در مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی خضریان در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به پیگیری گزارش‌های ارجاعی کمیسیون اصل۹۰ به دستگاه قضایی گفت: در روزهای آتی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ با رئیس قوه قضائیه دیدار خواهند داشت که پیگیری گزارش‌های نظارتی کمیسیون اصل ۹۰، یکی از محورهای گفتگوها در این دیدار خواهد بود.

وی افزود: رسیدگی قضایی به پرونده‌ها بخصوص در مواردی که پرونده‌های کلان در دستور کار قرار دارند، زمان‌بر است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحلیل‌های سیاسی اصلاح‌طلبان مبنی بر محاکمه نمایشی روحانی با وزرایش در مجلس گفت: جریان سیاسی که دولت روحانی را تضمین کرده و معتقد بود روحانی نماینده جریان اصلاحات در انتخابات است، امروز با کارنامه عملکردی دولت روحانی روبروست.

خضریان ادامه داد: استراتژی جریان اصلاحات، در ابتدا اعلام برائت از کارنامه عملکرد روحانی بود. در این راستا جریان اصلاحات اعلام کرد «روحانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده است»، اما این استراتژی در میان نخبگان و افکار عمومی جامعه با توجه به مستندات و حمایت‌های همه‌جانبه اصلاح‌طلبان از دولت تدبیر قابل قبول نبود.

وی با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در جمع مدیران و وزرای دولت روحانی گفت: با شکست این استراتژی، جریان اصلاحات استراتژی جدیدی را در دستور کار قرار داد و تمام تلاش رسانه‌ای خود را به کار گرفت تا کارنامه عملکردی دولتمردان روحانی مورد بررسی قرار نگیرد بنابراین جوسازی رسانه‌ای برای جلوگیری از بازخوانی کارنامه روحانی و وزرایش افزایش یافته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها