کد خبر: 637109
تاریخ انتشار :

محمد مخبر حکم داد + متن حکم

تسنیم/ محمدرضا یزدی با حکم مخبر به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب شد.

محمد مخبر حکم داد + متن حکم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی محمدرضا یزدی را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم مخبر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدرضا یزدی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمد مخبر

انتصاب معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور

مخبر در حکم دیگری محمد هادی زاهدی وفا را به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور» منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدهادی زاهدی وفا

نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می شوید.

شایسته است ضمن هماهنگی با دستگاه های اجرایی ذیربط در چارچوب شرح وظایف مصوب آن معاونت، پیگیری و نظارت لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره گیری از توانایی های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

محمد مخبر

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها