کد خبر: 637125
تاریخ انتشار :

خبر مهم/ مجردها به این شرط صاحب خانه می‌شوند

وزیر راه و شهرسازی گفت: آقایون مجرد از روز دوشنبه هفته آینده، می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کنند، اما شرط تحویل مسکن تاهل است. یعنی هرچند مجردان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند اما در زمان تحویل باید متاهل شده باشند.

خبر مهم/ مجردها به این شرط صاحب خانه می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ثبت‌نام مجردان، چه خانم و چه آقا در طرح دولتی جهش تولید مسکن چه شرایطی دارد، اظهار کرد: بر اساس قانون فعلی، خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و زنان سرپرست خانوار همین امروز می‌توانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: توافقی با دولت داشتیم و با شخص رئیس جمهور در این باره به توافق رسیدیم و قرار بر این است که دوشنبه هفته آینده این موضوع به صورت قطعی تصویب شود که آقایان مجرد هم بتوانند در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: طبق توافق صورت گرفته، مجردها پس از جلسه تصویب این موضوع، در روز دوشنبه هفته آینده، می‌توانند ثبت‌نام را آغاز کنند اما شرط تحویل مسکن تاهل است. یعنی هرچند مجردان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند اما در زمان تحویل باید متاهل شده باشند.

قاسمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این موضوع شامل حال زنان کمتر از ۳۵ سال هم می‌شود، گفت: در ایران آقایان مسئول تامین مسکن هستند و این ثبت‌نام برای مجردها مشمول آقایان می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح جهش تولید مسکن با تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی فرصت بسیار مناسبی است که مردم با استفاده از آن خانه‌دار شوند و نکته بسیار مهم این است که بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ ساله و بر اساس درآمد خانوار شناور است و سقف اقساط را پلکانی در نظر گرفته‌ایم.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها