کد خبر: 637183
تاریخ انتشار :

دعوای رئیسی و قالیباف بر سر خاندوزی |پشت پرده تشر رئیسی چه بود؟

«عصر ما» گزارش می‌دهد؛ جلسه اخیر مجلس و تذکر جدی قالیباف به وزیر اقتصاد اما اگر ثابت نکند که خاندوزی انتخاب خود رئیسی بوده و قالیبافی‌ها نقشی در وزیر شدن او نداشته‌اند؛ ثابت می‌کند که دست دولتی‌ها برای قالیبافی‌ها رو شده و اجازه نمی‌دهند که ناکامی‌های اقتصادی دولت به این سادگی پایشان نوشته شود. سر این قصه اما قطعا درازتر از آن است که همینجا تمام شود.

دعوای رئیسی و قالیباف بر سر خاندوزی |پشت پرده تشر رئیسی چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اوضاع و احول اقتصادی به رغم همه وعده‌ها بهتر که نشده، هیچ؛ بدتر هم شده است. اوضاع بورس که حسابی صدای همه را درآورده و پای وزیر اقتصاد را به مجلس هم کشانده است. 

مسئولیت این اوضاع اما انگار قرار نیست پذیرفته شود. شاهدش آنکه دولت و مجلس محترم آن همه همسویی سیاسی و تعارفات پیشین را کنار گذاشته‌اند و هر یک به نحوی می‌کوشند تا حساب خود را از این وضعیت و مشخصا عملکرد وزیر اقتصاد جدا کنند! 

برای درک بهتر این نکته لازم است بدانید که آن خبر توپ و تشر جناب رئیسی به احسان خاندوزی در جلسه هیات دولت را خود دولتی‌ها درز دادند! بله؛ تیم رسانه‌ای دولت با انتشار این خبر گام اول را برداشت تا رئیسی در هفته‌های آتی ساده‌تر از مسئولیت عملکرد وزیرش شانه خالی کند.  

کاملا هم منطقی به نظر می‌رسد زیرا رئیسی و نزدیکانش با این رویه می‌توانند هرجا که لازم شد، خودشان را کنار کشیده و خاندوزی را گزینه تحمیلی قالیباف به دولت جا بزنند. 

جلسه اخیر مجلس و تذکر جدی قالیباف به وزیر اقتصاد اما اگر ثابت نکند که خاندوزی انتخاب خود رئیسی بوده و قالیبافی‌ها نقشی در وزیر شدن او نداشته‌اند؛ ثابت می‌کند که دست دولتی‌ها برای قالیبافی‌ها رو شده و اجازه نمی‌دهند که ناکامی‌های اقتصادی دولت به این سادگی پایشان نوشته شود. سر این قصه اما قطعا درازتر از آن است که همینجا تمام شود. 

 

منبع: کانال تلگرامی عصر ما

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها