کد خبر: 637236
تاریخ انتشار :

سردار قاآنی عازم کردستان عراق می شود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از دیدار با رهبران سیاسی سنی در بغداد به منطقه کردستان عراق سفر می‌کند.

سردار قاآنی عازم کردستان عراق می شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شبکه العالم در عراق، امروز (چهارشنبه، ۱۰ نوامبر)، از دیدار سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «محمد الحلبوسی» رئیس ائتلاف سنی «تقدم» و شماری از رهبران سیاسی اهل سنت عراق در بغداد خبر داد.

بر اساس این گزارش، سردار قاآنی پس از این دیدار عازم منطقه کردستان خواهد شد تا با مقامات کُرد نیز دیدار و گفت‌وگو کند.
منابع رسانه‌ای عراقی روز گذشته از سفر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به بغداد و دیدار با «برهم صالح» رئیس‌جمهور، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر و شماری از مقامات سیاسی و رهبران گروه‌های مقاومت خبر دادند.
بر اساس این گزارش، سردار قاآنی در این دیدارها تاکید کرد که عراق نیاز به ثبات و حفظ وحدت داخلی دارد و لازم است تا از هرگونه اقدامی که امنیت عراق را تهدید می‌کند، دوری شود.
او در این دیدارها همچنین تأکید کرده که ضروری است تا خواسته‌های مردم و معترضان به نتیجه انتخابات در چارچوب قانون مورد توجه قرار گیرد.
سفیر ایران در بغداد، روز گذشته در گفت‌وگو با العالم تصریح کرد که سردار قاآنی طی نشست‌هایش در بغداد، همه طرف‌های عراقی را به آرامش و همکاری فراخواند.

منبع: فارس

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها