کد خبر: 637263
تاریخ انتشار :

جزئیات کامل برگزاری نماز جمعه تهران این هفته

ایرنا/ سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه از برگزاری این هفته نماز جمعه تهران به امامت آیت الله صدیقی خبر داد.

جزئیات کامل برگزاری نماز جمعه تهران این هفته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام علی نوری با اعلام این خبر گفت: نمازجمعه این هفته تهران، در دانشگاه تهران، به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طبق روال، ساعت ۱۰صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت خدمات فرهنگی هنری فرهنگسرای منتظر برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب مهدویت، ثبت‌نام رایگان کتابخانه، ایستگاه ورزش و تندرستی، اتوبوس کتاب گرد هدهد، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، کتابخوانی با موضوع ولادت امام‌حسن‌ عسگری(ع)، ایستگاه بازی و شادی و سرگرمی کودک و نوجوان، گردش کتاب و اهدای کتاب و توزیع ماسک رایگان از خدمات فرهنگی و هنری فرهنگسرای منتظر است که در نماز جمعه این هفته تهران به نمازگزاران ارائه می‌شود.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم افزود: در نمازجمعه این هفته تهران به منظور تجلیل از یاد و نام این شهید بزرگوار به معرفی کتاب خط مقدم و پخش مستند شهید طهرانی مقدم خواهیم پرداخت.

نوری گفت: در پایان نماز جمعه این هفته پیکر شهیده فاطمه اسدی تشیع می‌شود.

نمازجمعه این هفته با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از "هیئت آنلاین" به صورت زنده و تصویری، همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها