کد خبر: 637350
تاریخ انتشار :

توافق حماس و جهاد اسلامی + جزئیات

منابع مطلع از توافق جنبش حماس و جهاد اسلامی بر سر متحد کردن نیروهای مقاومت تا زمان آزادسازی فلسطین و بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمینشان خبر دادند.

توافق حماس و جهاد اسلامی + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، روزنامه القدس العربی نوشت که رهبران جهاد اسلامی فلسطین و جنبش مقاومت اسلامی حماس در نشستی بر پایبنی خود به گزینه مقاومت به عنوان تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادسازی اراضی فلسطین تاکید کردند.

در این نشست دو طرف وضعیت کلی فلسطین، پرونده‌های ملی و راه‌های دستیابی به وحدت بر اساس مقاومت در برابر اشغالگری، حفاظت از قدس، اماکن مقدس و اسیران آن و همچنین شکستن محاصره غزه را مورد بررسی قرار دادند.

حماس و جهاد اسلامی همچنین درباره تقویت روابط دوجانبه، ارتقای سطح همکاری و هماهنگی در داخل و خارج و متحد کردن نیروهای مقاومت فلسطین در یک طرح ملی تا زمان آزادی اراضی فلسطین و بازگشت فلسطینی‌ها توافق کردند.

همچنین نشست دیگری میان صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس و گروه‌های مقاومت دیگر در نوار غزه برگزار شد.

در این نشست نیز تاکید شد که ملت فلسطین در داخل و خارج پشت سر مقاومتی که از خاک، مردم و مقدسات دفاع می کند، متحد هستند.

افراد حاضر در این نشست همچنین عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را خیانت به فلسطین و مسئله آن خواندند.

در این نشست همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواسته شد کشورهای عادی کننده روابط با رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده تا روابطشان را با این رژیم قطع کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها