کد خبر: 637628
تاریخ انتشار :

پشت پرده مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس درخصوص چرایی مخالفت اعضای کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد.

پشت پرده مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 فرهاد بشیری، با اشاره به بررسی برنامه ها و صلاحیت فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش گفت: وزیر پیشنهادی در جلسات متعدد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور یافت و برنامه های خود را تشریح کرد و همچنین به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

وی افزود: در این جلسه کمیسیون، پس از بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی رای گیری انجام شد و اعضای کمیسیون با ۹ رای مخالف، ۶ رای موافق و ۲ رای ممتنع با وزیر پیشنهادی مخالفت کردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص چرایی مخالفت اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با صلاحیت وزیر پیشنهادی عنوان کرد: آنچه مسلم است این که ایشان حوزه آموزش و پرورش، چالش ها و مشکلات این حوزه را  به خوبی می‌شناسد ولی عمده دلایل مخالفت اعضای کمیسیون با ایشان نبود تجربه مدیریتی وی بود، در واقع اعضای کمیسیون این نگرانی را دارند که ایشان نتواند اهداف این مسئولیت را محقق سازد و حوزه پرجمعیت آموزش و پرورش را به خوبی مدیریت کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها