کد خبر: 638029
تاریخ انتشار :

فوری/ ممنوعیت تردد شبانه بلاخره لغو شد + جزئیات

باتوجه به ابلاغ دستور لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب گذشته و اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مبنی بر اجرای این دستور، تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای ایران منعی ندارد.

فوری/ ممنوعیت تردد شبانه بلاخره لغو شد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دیروز سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود.

ساعاتی بعد سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: لغو اجرای طرح منع تردد شبانه به محض ابلاغ به پلیس لغو خواهد شد. ما در این طرح مجری مصوبات ستادملی مقابله با کرونا بودیم و بدیهی است که اگر توقف اجرای آن به پلیس ابلاغ شود، اجرای آن متوقف خواهد شد.

باتوجه به ابلاغ این دستور در شب گذشته و اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مبنی بر لغو اجرای ممنوعیت تردد شبانه، تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای ایران منعی ندارد.

به گفته سید کمال هادیانفر، افرادی که ممکن است پیامک جریمه برای منع تردد شبانه دریافت کرده باشند، نگران نباشند؛ چرا که جریمه تردد شبانه به تاریخ امشب اعمال نشده و حذف خواهد شد.

او اظهارکرد: لغو اجرای طرح به تمام ماموران پلیس اعلام شده و علاوه بر آن در تنظیمات تمام دوربین‌ها نیز این موضوع لحاظ شد.

هادیانفر از مردم خواست که همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه لازم را داشته باشند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها