کد خبر: 638249
تاریخ انتشار :

پیروزی بزرگ برای جمهوری خواهان نزدیک است؟

در نظرسنجی اخیر «یو اس‌ای تودی» و دانشگاه سافولک ۴۶ درصد از رای دهندگان گفته بودند بایدن به عنوان رئیس جمهور بدتر از آن چه آنان انتظار داشتند عمل کرده است.

پیروزی بزرگ برای جمهوری خواهان نزدیک است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ریک اسکات *؛ دموکرات‌ها یک سال پیش از انتخابات میان دوره‌ای در حال گیج خوردن هستند. به نظر می‌رسد جمهوری خواهان می‌توانند در صدر باقی بمانند و پیروزی بزرگی در انتخابات سال ۲۰۲۲ میلادی کسب کنند.

توضیح این که چرا بایدن و دموکرات‌ها در حال گیج خوردن هستند از نظر سیاسی دشوار نیست. من در ماه مارس گفتم زمانی که رای دهندگان مشاهده کردند که بایدن و دموکرات‌ها با کنترل کامل واشنگتن در حال انجام چه کاری هستند از رای دادن خود به آنان پشیمان خواهند شد. من در ارزیابی خود از میزان نارضایتی از بایدن و دموکرات‌ها را دست کم گرفته بودم.

در نظرسنجی اخیر «یو اس‌ای تودی» و دانشگاه سافولک ۴۶ درصد از رای دهندگان گفته بودند بایدن به عنوان رئیس جمهور بدتر از آن چه آنان انتظار داشتند عمل کرده است. این تعداد ۱۶ درصد از کسانی که به او رای داده بودند را شامل می‌شد. در نظرسنجی‌ای که هفته گذشته توسط شبکه خبری «ای بی‌سی نیوز» و روزنامه «واشنگتن پست» منتشر شد جمهوری خواهان در رای گیری عمومی کنگره ۱۰ امتیاز برتری در مقایسه با دموکرات‌ها داشتند که بزرگترین میزان اختلاف امتیاز در تاریخ چهار دهه‌ای این گونه نظرسنجی‌های برگزار شده محسوب می‌شود.

در اینجا موضوعی وجود دارد که باید دموکرات‌هایی که برای حفظ کنترل اکثریت در سنای امریکا رقابت می‌کنند را نگران کند. در ایالت‌هایی که اکثریت را تعیین می‌کنند (آریزونا، فلوریدا، جورجیا، کارولینای شمالی، نیوهمپشایر، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین) جمهوری خواهان با ۲۳ امتیاز پیشتاز هستند. این ارقام با نظرسنجی‌هایی که ما در کمیته ملی سناتور‌های جمهوری خواه (NRSC) انجام داده‌ایم انطباق دارند. در نظرسنجی ما مشخص شد که رای دهندگان در سطح سراسری در امریکا دستور کار دموکرات‌ها را رد می‌کنند.

بایدن و دموکرات‌ها گمان می‌کردند که وظیفه تغییر اساسی امریکا را برعهده دارند. آنان برای گسترش دولت رفاه فشار می‌آوردند. افزایش هزینه‌های فدرال، مالیات و بدهی‌ها و دستور کار اجتماعی رادیکال، تسلط فدرال بر انتخابات، باز کردن مرز‌ها و عفو‌های صورت گرفته در قبال زندانیان و سیاست خارجی ضعیف ما (امریکایی ها) را در صحنه جهانی شرمنده ساخته است.

رکوردشکنی در بدهی ها، مرگ ۱۳ امریکایی در افغانستان، افزایش نرخ تورم که باعث افزایش قیمت کالا‌های روزمره می‌شود، رکوردشکنی در مهاجرت غیر قانونی به امریکا از جمله موارد کارنامه دوره بایدن بوده اند. پیروزی «گلن یانکین» در انتخابات فرمانداری ویرجینیا همراه با پیروزی‌های بزرگ جمهوری خواهان در نیوجرسی، پنسیلوانیا، نیویورک و تگزاس باید زنگ خطری برای دموکرات‌ها باشد.

در نظرسنجی پس از انتخابات در ویرجینیا که توسط ما سناتور‌های جمهوری خواه و انجمن فرمانداری جمهوری خواه صورت گرفت رای دهندگان معتقد بودند کشور در مسیر اشتباهی پیش حرکت می‌کند. رای دهندگان می‌دانند دستور کار بزرگ دولت دموکرات و مخارج فدرال باعث افزایش تورم می‌شود و تهیه کالا‌های اساسی را دشوارتر می‌سازد. آنان می‌دانند که مدارس باید خواندن، نوشتن و حساب و ریاضیات آموزش دهند نه آن که سعی کنند برنامه‌های درسی رادیکال مانند نظریه انتقادی نژاد را به آنان تلقین کنند. در عوض، دموکرات‌ها تلاش‌شان را برای تصویب برنامه‌ای که رای دهندگان اساس آن را رد می‌کنند شدت بخشیده اند.

این خبر خوبی برای جمهوری خواهان به منظور برنده شدن در انتخابات سنا در سال آینده است. ما هر روز را صرف تعریف دموکرات‌ها به عنوان رادیکال‌هایی که هستند می‌کنیم. ما با رای دهندگان لاتین تبار، با رای دهندگان حومه شهر‌ها و رای دهندگان طبقه کارگر در سراسر کشور تماس می‌گیریم، زیرا مسیر ما برای پیروزی در گسترش نقشه نه تنها از نظر جغرافیایی بلکه از نظر جمعیتی است.

انتخابات یک سال دیگر برگزار می‌شود. اکنون وقت ترمز نیست بلکه باید تخت گاز پیش برویم. مردم امریکا باید بدانند دموکرات‌ها فعالانه و هدفمند در تلاش برای نابودی امریکا هستند. ما هر روزصرف را انتخابات ۲۰۲۲ میلادی صرف خواهیم کرد تا اطمینان کسب کنیم که این اتفاق رخ نخواهد داد.

*نماینده جمهوری خواه سنای امریکا از فلوریدا، او پیش‌تر فرماندار فلوریدا نیز بوده است.

منبع: رویداد 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها