کد خبر: 639006
تاریخ انتشار :

با حضور رئیس‌دفتر رهبر انقلاب صورت گرفت

برگزاری مراسم تودیع و معارفه آیت‌الله جنتی و حجت‌الاسلام موسی‌پور

تسنیم/ مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه آیت‌الله جنتی و حجت‌الاسلام موسی‌پور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مراسم تودیع و معارفه آیت‌الله جنتی و حجت‌الاسلام موسی‌پور روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (یکشنبه 14 آذر) در محل مجلس قدیم برگزار شد.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب پس از قرائت متن حکم حجت‌الاسلام موسی‌پور طی سخنانی اظهار داشت: در زمانی که ایشان مسئولیت استانداری قم را داشتند با توجه به پیچیدگی‌های قم و با توجه به اینکه ایشان اولین روحانی بود که در سمت استانداری در این شهر مقدس مشغول خدمت بود، در این مدت سه سال همه اقشار مردم از ایشان راضی بودند و هیچ‌وقت گلایه و شکایتی از جانب مردم نسبت به ایشان نشنیدیم.

وی افزود: مطمئن هستم که ایشان در این مسئولیت جدید نیز توفیق خواهند داشت؛ مخصوصا با اعتمادی که رهبر معظم انقلاب به ایشان دارند و فرمودند نماینده من در این شورا هستند که مسئولیت سنگینی برای آقای موسی‌پور ایجاد می‌کند. با توجه به اخلاصی که در ایشان سراغ داریم امیدواریم آثار ارزشمندی که در دوران آیت‌الله جنتی به وجود آمده ادامه داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها