کد خبر: 639473
تاریخ انتشار :

توطئه آمریکا ضد لبنان در برابر رژیم صهیونیستی

عضو شورای مرکزی حزب‌الله با اشاره به توطئه آمریکا ضد لبنان در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که واشنگتن می‌خواهد پارلمان لبنان سکویی برای هدف قرار دادن مقاومت باشد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که لبنان هدف سیاست مخرب آمریکا قرار گرفته و این کشور از فاسدان در بخش بانکیِ شکست خورده لبنان حمایت و ضد قدرت این کشور در مقابله با دشمن صهیونیستی توطئه‌چینی می‌کند.

شیخ قاووق در ادامه سخنان خود تأکید کرد: امروز سفارت آمریکا با بودجه و ائتلاف‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای خود که بهای زیادی برای آنها پرداخته است، نبرد انتخابات پارلمانی لبنان را مدیریت می‌کند؛ چرا که می‌خواهد پارلمان لبنان سکویی برای هدف قرار دادن مقاومت باشد و از این طریق لبنان را به روند عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی بکشاند.

این مقام حزب‌الله تأکید کرد: وظیفه ملی و اخلاقی حزب‌الله ایجاب می‌کند که در نبرد انتخابات پارلمانی در کنار هم‌پیمانان خود باشیم تا اهداف آمریکا در این انتخابات را شکست دهیم.

وی تصریح کرد که آمریکا در لبنان اهداف رژیم صهیونیستی را پیش می‌برد و لبنانی‌ها نباید فراموش کنند که واشنگتن در ریخته شدن خون هزاران لبنانی نقش دارد و شریک تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد لبنان در سال 1982 و سال 2006 بود. در این جنگ آمریکا یک ناوگان هوایی برای حمایت از اسرائیل در بمباران شهرهای لبنان و تخریب خانه‌های مردم فرستاد و باید ببینیم که دوست واقعی لبنان کیست و چه کسی در موضع دوستی کاذب با این کشور قرار دارد.

شیخ قاووق افزود: ما به دنبال جلب رضایت آمریکا نیستیم و وقتی که آمریکا از ما راضی باشد باید خودمان را متهم کنیم و ببینیم چه کار اشتباهی انجام داده‌ایم و زمانی که آمریکا با ما دشمنی می‌کند می‌دانیم که قدرت مقاومت در دفاع از لبنان و در قلب معادلات درگیری با دشمن صهیونیستی موفق عمل کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها