کد خبر: 639475
تاریخ انتشار :

جبلی از خانه‌تکانی در صداوسیما به کالبدشکافی می‌رسد

عصر ما نوشت: به‌نظر می‌رسد تغییر رئیس #صداسیما به تعویض معاونان و یکی دو مدیر محدود نمانده و قرار است که تحولات دیگری در این سازمان رقم بخورد.

جبلی از خانه‌تکانی در صداوسیما به کالبدشکافی می‌رسد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آنطور که خبرنگار "عصر ما" مطلع شده قرار است علی #فروغی، مدیر پرحاشیه #شبکه۳ به #شبکهافق رفته و در آنجا سیاست‌هایش را ادامه دهد. در این زمینه می‌شود پیش‌بینی کرد جهت‌گیری‌های شبکه افق در آینده بیش از پیش ایدئولوژیک‌تر و نزدیک به گروههای سیاسی خاص خواهد شد.

افزون بر اینها، حرف‌های درگوشی حاکی از آن است که برخی تغییرات ساختاری در حوزه سیاسی و خبر صداوسیما نیز در نوبت انجام‌اند.

چنانچه در روزهای ابتدایی انتصاب #جبلی دیدیم، پوشش اخبار تجمع در اصفهان و یا حواشی از کار افتادن پمپ بنزین‌ها به‌عنوان تغییر رویکرد صداوسیما با روی کار آمدن جبلی عنوان شدند اما حالا قرار است تغییرات از تحولات شکلی به ساختارهای صداوسیما نیز رسیده و یکدستی بر این سازمان نیز حاکم شود.

در حال حاضر دو قطبی بین ساختمان بالا و پایین که به ترتیب متعلق به مدیران صداوسیما و مدیران خبر هست وجود دارد که گویا قرار است با مهره‌چینی جدید به اختلافات پایان داده شده و همه چیز یکدست و یکصدا و در مسیر تعریف شده قرار گیرد.

منبع: کانال تلگرامی عصر ما

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها