کد خبر: 639478
تاریخ انتشار :

ذخایر بیت کوین ماینرها به اوج خود در ۲۰۲۱ رسید

شرکت تحلیلی کریپتو کوآنت اعلام کرد ذخایر بیت کوین ماینرها در هفته جاری به بالاترین مقدار در سال ۲۰۲۱ رسیده است. این شرکت افزود بیش از ۱.۸۵ میلیون بیت کوین در اختیار ماینرها است و آنها قصد فروش ندارند. ماینرها در شرایطی به حفظ بیت کوین‌ها روی آورده‌اند که قیمت این ارز دیجیتال دچار روند نزولی شده و در ناحیه ۴۸,۳۰۰ دلار قرار گرفته است. این افت قیمت سایر ارزها را هم تحت تأثیر قرار داده و به کاهش بهای آنها منجر شده است.

ذخایر بیت کوین ماینرها به اوج خود در ۲۰۲۱ رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش coinchapter، این سرویس مستقر در کره جنوبی گزارش داد که تولیدکنندگان بیت کوین در مجموع بیش از 1.85 میلیون بیت کوین در اختیار داشتند اما کمی قبل از بسته شدن قیمت هفتگی کاهش یافتند. با این وجود، نگهداری بیت‌کوین به جای فروش آن در بازارها توصیه می‌کند.

 

انباشت بیت کوین توسط ماینرها نیز با کاهش قیمت بیت کوین در ماه دسامبر قابل توجه بود. افت قیمت بیت کوین باعث شد تا توکن های دیگر در بازار ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم، ریپل بایننس کوین ارزش خود را از دست دادند.

کاهش قیمت بیت کوین به دنبال تلاش ناموفق آن برای بازپس گیری قیمت 50000 دلار اتفاق افتاد. قیمت بیت کوین حتی تا 47500 دلار کاهش یافت. از شنبه گذشته، این روند همچنان ادامه داشته است، به طوری که قیمت بیت کوین 16000 دلار در ساعت کاهش یافت. اگرچه بیت کوین مقداری از ارزش خود را بازیابی کرد و یک روز بعد به 50000 دلار نزدیک شد، اما از آن روز به بعد مجددا وارد فاز رنج شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها