کد خبر: 639540
تاریخ انتشار :

وزیر امور خارجه حکم داد | جزئیات

جماران/ با حکم وزیر امور خارجه، علیرضا بیگدلی به عنوان سرپرست معاونت کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امورخارجه منصوب شد.

وزیر امور خارجه حکم داد | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در حکم وی مقرر گردیده که با رویکرد تحولی و از طریق بروز رسانی سامانه‌ها ، ارائه خدمات و ارتباط فعال در سه حوزه امور ایرانیان، کنسولی و مجلس، از همه ظرفیت آن حوزه از جمله دانش و تجارب مدیران ، کارشناسان و کارکنان بهره برده و بر ارائه بهترین خدمات تمرکز شود.

امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)، در تحقق سیاست‌ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی موفق باشید.

لازم به ذکر است وزیر امورخارجه ضمن موافقت با استعفای جناب آقای سیدکاظم سجادی و تقدیر و تشکر از خدمات ایشان، آقای سجادی را به عنوان مشاور وزیر امورخارجه منصوب نمود.

سوابق علیرضا بیگدلی

نفر دوم سفارت ایران در مسکو، کاردار سفارت ایران در قزاقستان، رئیس اداره دوم مشترک المنافع وزارت خارجه، سفیر ایران در آذربایجان، معاون مدیرکل اسناد و خدمات پژوهشی، معاون مدیرکل و رئیس ستاد افغانستان وزارت خارجه و سفیر ایران در نیکوزیا (قبرس) از دیگر مسئولیت‌های بیگدلی در طی دوران خدمتش بوده است.

وی دارنده مدرک دکترا از دانشگاه اکو انرژی جمهوری آذربایجان و مسلط به زبان‌های ترکی، روسی و انگلیسی و آشنا به زبان‌های عربی و فرانسه است.

بهمن‌ حسین‌پور پیش از بیگدلی عهده‌دار این سمت بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها