کد خبر: 639831
تاریخ انتشار :

توزیع یارانه ای سایپا؛ فروش بزرگ سایپا شروع شد

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات سایپا اعلام شد. متقاضیان میتوانند از ساعت ۸صبح امروز پنجشنبه مورخ ۲۵آذرماه ۱۴۰۰(به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند

توزیع یارانه ای سایپا؛ فروش بزرگ سایپا شروع شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

براساس طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.​

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه مورخ ۲۰ آذرماه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات سایپا اعلام شد. متقاضیان میتوانند از ساعت ۸صبح امروز پنجشنبه مورخ ۲۵آذرماه ۱۴۰۰(به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سایپا

وام ۳۰ میلیونی با بازپرداخت یکساله 

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از اعطای وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان، گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری می باشد، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد.

حسین کاظمی طرقی درباره اقدام های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح های پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده اند، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذرماه مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه می باشد و امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که در صورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اذعان کرد: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی معادل ۶ درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند نیز تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است، البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان در صورت صلاحدید می توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ششمین اقدام در مورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت نام کرده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل ۶درصد سود به پیش پرداخت از رمان ثبت نام لحاظ و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی تاکیدکرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ پاسخ پرسش های احتمالی خود می توانند به نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا

براساس طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

سایپا

فروش فوری سایپا آذر

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

اعلام قیمت‌های جدید سایپا

حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد

قیمت خودروهای سایپا پس از این افزایش قیمت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

سایپا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها