کد خبر: 639897
تاریخ انتشار :

رییس جمهور: توسعه یزد با توجه به ملاحظات فرهنگی شکل گرفته است

رییس جمهور گفت: توسعه یزد از دیرباز با توجه به ملاحظات فرهنگی ساکنان این استان صورت گرفته است و این نگاه سازگار با فرهنگ و ساختار اجتماعی باید در جریان توسعه استان حاکم باشد.

رییس جمهور: توسعه یزد با توجه به ملاحظات فرهنگی شکل گرفته است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، آیت الله سیدابراهیم رییسی، عصر جمعه در نشستی با اقشار مختلف مردم یزد در سالن هلال احمر این شهر افزود: باید همه تحولات توسعه با توجه به شاخص های فرهنگ و اصالت های استان یزد باشد و این اصالت نباید در فرایند توسعه گم شود.

رییس جمهور ادامه داد: فرهنگی که پیشینیان یزد بنا نهاده اند مبتنی بر تلاش و قناعت بوده است و مجموع آثار این استان نیز گواهی بر این فرهنگ غنی است که باعث ایجاد توسعه در یکی از خشک ترین مناطق کشور شده است.

آیت الله رئیسی همچنین با تسلیت ایام سوگواری فاطمه اطهر سلام الله علیها گفت: خداوند متعال از عنایات و لطف خودش و به دست مبارک نبی اش هدایای را بر فاطمه اطهر سلام الله علیها ارزانی داشت که یک هدیه ملکی و دیگری هدیه ملکوتی است، هدیه ملکی فدک بود و قصه پر غصه آن و هدیه ملکوتی تسبیحات آن حضرت برای بشریت است.

وی با تاکید بر التزام اندیشه ای و عملی فرزندان به تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: این مهم باید در تمام زندگی جاری باشد و توجه در تمام زندگی به ذات مقدس حق باشد و زیرا  هر آنچه اختیار ماست امانت الهی است.

رییس جمهور اظهار داشــت : این مملکت نشان فاطمی دارد و عشق و ارادت مردم این استان و اجداد به فاطمه اطهر  سلام الله علیها در هر کوی و برزن استان یزد دیده می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها