کد خبر: 640097
تاریخ انتشار :

انصاری‌راد: ما اصلاح‌طلبان مغرور شدیم

حسین انصاری‌راد به سایت «خبر سراسری» گفت: ما اصلاح طلبان عیب‌هایی داریم و عیب هایمان ناشی از شرایط سیاسی و اجتماعی است که از آغاز انقلاب وجود داشته است. بعد از ابتدا تاکنون خیلی مسائل وجود داشت که ما را مغرور کرد.

انصاری‌راد: ما اصلاح‌طلبان مغرور شدیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبر سراسری، حسین انصاری‌راد، نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلبان نسبت به روند طی شده اصلاح طلبان به سایت «خبر سراسری» گفت: «من در مجلس ششم عضو همین دوستان بودم و بخشی از بیانه ها را امضا می‌کردم و خودم نیز در کمیسیون اصل نود فعال بودم. ما اصلاح طلبان عیب‌هایی داریم و عیب هایمان ناشی از شرایط سیاسی و اجتماعی است که از آغاز انقلاب وجود داشته است. بعد از ابتدا تاکنون خیلی مسائل وجود داشت که ما را مغرور کرد».

او ادامه داد: «یک نگاهی از جمله اقای خاتمی به حاکمیت ملی نگاه کردند و به این موضوع نیز اعتقاد داشتند و دارند و باقی اصلاح طلبان نیز بخصوص در مجلس ششم بنای آن ها بر اصلاحات بود و تمام کارهایی که به نفع دین و فرهنگ و کشور ما نبود را خواستند تغییر دهند اما در مقام عمل دچار ضعف بسیار شدند ضعفی که بنظر من عقلانیت در آن نبود.

به گزارش سایت «خبر سراسری» این فعال سیاسی همچنین مطرح کرد: «به نظر من رویکرد اصلاح‌طلبان از سستی در مقام عمل است. به‌نظر من سستی از نظر تفکر است که حرف صریحی نمی زنند».

انصاری‌راد در پایان گفت: «من خیلی صریح می‌گویم این کشور به رضایت و شرایط مساعد نخواهد رسید مگر اینکه همانطور که با شرق ارتباط دارد با غرب نیز ارتباط محترمانه ای داشته باشد و این چیزی است که اصلاح طلبان سر راست نمی‌گویند، اعتقاد به این مسئله و ارتباط با آمریکا دارند اما نمی‌گویند؛ اعتقاد آقایان این بود که باید با غرب مصاحله کنیم اما این مسئله را درست نگفتند و مسئله دیگر نیز حاکمیت ملی بود که باید سر راست بگویند معنای آن نیز دموکراسی است و تبعیض بردار هم نیست. این کشور را نمیتوان به تعادل رساند مگر اینکه با تعادل با جهان در ارتباط باشند. نه سلطه غرب را بپذیرند نه شرق را».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها