کد خبر: 640244
تاریخ انتشار :

تهران یخ می‌زند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و کاهش دما تا ۸ درجه سانتیگراد از فردا شب (۲ دی ماه) خبر داد.

تهران یخ می‌زند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز(اول دی ماه) تا ظهر فردا (۲دی ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و طی امشب و فردا در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر فردا (۲دی ماه) با نفوذ زبانه سامانه سرد بارشی، به‌تدریج افزایش ابر در استان و از فردا شب تا شنبه (۴دی ماه) در بعضی ساعات بارش برف، گاهی مه و کولاک برف در نواحی شمالی به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با کاهش محسوس ۴ تا ۸ درجه‌ای دما مورد انتظار است. طی این مدت گاهی مه رقیق و بارش پراکنده برف و باران در سایر نقاط به‌ویژه در نیمه شمالی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
از ظهر جمعه (۳دی ماه) تا بامداد شنبه (۴دی ماه) در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و در نواحی جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است. برای روز یکشنبه(۵دی ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از عصر یکشنبه (۵دی ماه) در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای  ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران نیز فردا (۲ دی ماه) نیمه ابری همراه با غبارمحلی وگاهی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۳ دی‌ماه) ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی مه رقیق و بارش پراکنده و در بعد ازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰  و ۱  درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها