کد خبر: 640815
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس:آقای عزیزی خادم همت و پشتکار جواب میدهد نه جادوگر

واکنش نماینده مجلس به بحث استفاده از جادوگر در فدراسیون فوتبال

نماینده مجلس:آقای عزیزی خادم همت و پشتکار جواب میدهد نه جادوگر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نماینده مجلس شورای اسلامی به بحث استفاده از جادوگر و موضوع خوبان عالم در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شیخی در مورد حضور در اردوی تیم ملی بانوان اظهار داشت: به هرحال نیمی از جمعیت جامعه ما بانوان هستند و سرنوشت نیمی دیگر نیز در درست همین بانوان قرار دارد.از آنجایی هم که سلامت یک جامعه در ید ورزش و نشاطی است که از ورزش نشات می‌گیرد، نباید نقش بانوان را در آن نادیده گرفت. خوشحالم که بانوان ما درخشیده‌ و در ورزشی که طرفدار زیاد دارد،‌ می‌درخشند. در این مدت که با بانوان در ارتباط بودم کارهایی که کردند، باعث غرور خود من بوده و موفقیت آنها باعث افتخار بوده است.

*بانوان با بالا بردن پرچم ایران ادامه دهنده راه شهیدان هستند

وی ادامه داد: در ایام سالگرد شهید جام قاسم سلیمانی، مایه افتخار ایران زمین هستیم و بانوان ما هم با بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی به گونه ای راه شهدا را ادامه می‌دهند و سرفرازی کشورمان را رقم می‌زنند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه یکی از مربیان با دخترش در اردو بوده است، گفت: بانوان ما نه فقط در نقش ورزشکار، بلکه در نقش همسر و مادر هم نمونه هستند. خانم فرهمند مایه مباهات هستند و همین زنان هستند که می‌توانند به دنیا ثابت کنند که زن مسلمان با تمام ابعاد مختلف، افتخار آفرین هم است.

* بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در حال بررسی است

شیخی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: این مورد بحث ویژه خودش را دارد و تا جایی که اطلاع دارم مراجع مختلف در حال بررسی هستند و نتایج اعلام می‌شود.

* بودجه وزارت ورزش باید افزایش پیدا کند

وی در مورد افزایش بودجه ورزش عنوان کرد: سلامت جامعه به بحث ورزش خیلی ارتباط دارد. وزارت ورزش هم تلاش زیادی داشته و بودجه اش کم بوده است. اگر انتظار داریم که جوانان ما در عرصه های ورزشی موفق باشند، باید این تلاش برای افزایش بودجه هم وجود داشته باشد.

* پیگیر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال هستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال و چه زمانی تصویب می‌شود، گفت: بحث اساسنامه چون ملی و بین المللی است، قطعا شخصا پیگیری خواهم کرد. من چون عضو کمیسیون بهداشت و درمان هستم، امروز متوجه این موضوع شدم و دوستان نگرانی زیادی را داشتند به همین دلیل پیگیری می‌کنم.

* واکنش به قرارداد ویلموتس و بحث خوبان عالم

شیخی در مورد بحث ویلموتس گفت: فوتبال طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل نباید بحث منافع ملی در نظر گرفته شود و در قراردادهایی که بسته می‌شود، نظارت کافی صورت بگیرد و در حق ورزش و ورزشکاران ظلمی صورت نگیرد.

وی در خصوص استفاده از جادوگر و بحث خوبان عالم در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آن چیزی که مهم است و می‌توان روی آن حساب کرد، تلاش شبانه روزی و همت و پشتکار ورزشکاران و مربیان است. اصل همین موارد است و بحث های دیگر حاشیه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها