کد خبر: 640828
تاریخ انتشار :

علی صوفی: مخالفان روحانی تا او را اعدام نکنند، از پا نمی‌نشینند

صوفی فعال سیاسی می‌گوید مخالفان حسن روحانی به دنبال حذف او هستند و اجازه نخواهند داد که دیگر به متن سیاست برگردد. او معتقد است جدیتی که در جریان مخالف روحانی وجود دارد بسیار زیاد است و مخالفان او کمر تا حذف او حتی تا اعدام بسته‌اند.

علی صوفی: مخالفان روحانی تا او را اعدام نکنند، از پا نمی‌نشینند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وضعیت آینده سیاسی حسن روحانی مهمترین سوالی است که در ذهن بسیاری از مردم مطرح می‌شود؛ چه آنکه از زمان پایان ریاست جمهوری تا کنون به جز یکی دو توییت از او خبری نبوده و در آخرین اتفاق، یکی دو روز گذشته خبر دیدار او با رهبری نیز منتشر شد. در عین بی‌خبری از او البته منتقدان او بسیار پرخبر بودند و در مجلس و بیرون مجلس، طرح شکایت از او نیز مطرح شد و مخالفان سرسختش نیز حتی درخواست اعدام او را داشتند!

اگرچه برخی این دیدار را به احتمال مسئولیت جدید حسن روحانی تعبیر کرده‌اند؛ از جمله محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا که گفته «احتمال دارد در روز‌های آینده روحانی بخواهد در سمت‌های مهمی همچون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کند.» اما معلوم نیست چنین تحلیل‌هایی از کجا بر می‌‌آید؟ چراکه دیدار رئیس جمهور سابق کشور با رهبر انقلاب خیلی موضوع عجیبی نیست که بر پایه آن چنین استدلال‌هایی انجام شود؛ همچنانکه محمود واعظی هم نوشت آنچه از دیدار رهبری منتشر شده، صرفا گمانه‌زنی است.»

اگرچه این دیدارها در این سطح طبیعی‌ترین اتفاق در سیاست است، اما شاید مهمترین نتیجه آن برای روحانی، کم کردن فشار مخالفان او باشد؛ مخالفانی که ظاهرا در خیال خود تا رئیس جمهور سابق را دادگاهی نکنند، آرام ندارند.

منبع: رویداد 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها