کد خبر: 641020
تاریخ انتشار :

ملت ما در تشخیص فتنه به بلوغ رسیده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: ملت ما با تاسی از حضرت زهرا (س) در تشخیص حق از باطل، تشخیص خطر و تشخیص فتنه به بلوغ رسیده است.

ملت ما در تشخیص فتنه به بلوغ رسیده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: ملت ما ۴۲ سال است که به همین روش همه فتنه‌های دشمن را می‌بیند و هم مانند حضرت زهرا (س) در میدان جهاد وارد می‌شود. 

وی با بیان اینکه ملت ایران همه چیز خود را فدای دین خدا می‌کند تا این دین زنده بماند، گفت: مصادف شدن ۹ دی امسال با ایام عزای حضرت زهرا (س) نشانگر درس گرفتن و شاگردی از ایشان است. 

حجت الاسلام و المسلمین عبداله حاجی صادقی گفت: ملت ایران نیز با تاسی به ایشان توانست در تاریکی، فتنه جلوی خود را ببیند و دست‌های مخملین دشمن آن‌ها را فریب ندهد و همچنان باید از سیره حضرت فاطمه (ص) یاد بگیریم. 

وی افزود: ایشان بعد از رحلت پیامبر (ص) وقتی خطر را دیدند؛ بموقع عمل کردند و البته مردم ما نیز خوب فهمیدند و خوب عمل کردند و به همین خاطر رهبر انقلاب گفتند که هر چه در تعریف این ملت گفته شود، مبالغه نیست. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دارای رهبری بصیر، حکیم و شجاع هستیم که انقلاب و نظام را از گردنه‌های سختی عبور داده اند، افزود: ایشان همه استکبار را با کار‌های درست خود به ستوه آورده اند. 

وی افزود: همچنین امروز مردم ولایتمداری داریم که می‌دانند در کجا باید فریاد بزنند و در کجا جای خدمتگزاری است و ما به خاطر این دو خدمت باید خدا را سپاس بگزاریم. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه طراحی فتنه سال ۸۸ ده سال قبل از آن انجام شده بود، گفت: سال ۸۴ یعنی ۴ سال قبل از فتنه ۸۸ سناتور امریکایی اعلام کرد ما حکومت ایران را با فتنه سبز سرنگون می‌کنیم بنابراین حتی نامی که بر فتنه می‌خواستند بگذارند ۴ سال قبل از آن در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها