کد خبر: 641088
تاریخ انتشار :

رئیس‌جمهور: بدون گله از گذشته به دنبال رفع مشکلات هستیم

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رئیس جمهور با اشاره به تدوین سند تحول در دولت گفت: احیای امید مردم وظیفه همه خصوصا نخبگان است و مردم منتظر اقدام و عمل هستند.

رئیس‌جمهور: بدون گله از گذشته به دنبال رفع مشکلات هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سفر خود به استان قم در دیدار با جمعی از اساتید حوزه علمیه گفت: سفر به قم و دیدار با مردم و مراجع و شنیدن نظرات انان برای دولت بسیار مغتنم است.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای امیدوارکردن مردم به آینده کشور گفت: تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی است و هر وقت مردم اقدام و عمل مسئولان برای پیشرفت کشور را ببینند از آن حمایت می کنند.

رئیسی بار دیگر تاکید کرد: بنا نداریم نسبت به اقدامات دولت‌های گذشته حرف بزنیم و بگوییم دولت را چگونه تحویل گرفتیم. ما بدون گله از گذشته به دنبال رفع مشکلات هستیم.

رئیس جمهور افزود: یأس و ناامیدی بدترین آفت برای پیشرفت جامعه است و همه خصوصا نخبگان وظیفه دارند برای حل مشکلات متحد و همگرا باشند.

رئیسی جایگاه و نقش حوزه علمیه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه مبداء انقلاب است که می‌تواند در سخت‌افزار و نرم افزار به دولت کمک کند و اتاق فکر ما باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها