کد خبر: 641109
تاریخ انتشار :

نقل قول جنجالی مدیر مسئول روزنامه کیهان از مقام آمریکایی

کیهان/ مدیر مسئول کیهان در سالروز 9 دی گفت: مایکل لدین مشاور امنیت ملی آمریکا، دو روز قبل از ۹ دی گفته بود ریشه جنبش سبز در اواسط دهه ۱۹۸۰ (سال‌های میانی دهه ۶۰) است. یعنی هنگامی که ما با دفتر میرحسین موسوی در تماس بودیم.

نقل قول جنجالی مدیر مسئول روزنامه کیهان از مقام آمریکایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان  روز پنج‌شنبه ۹ دی ماه در سخنانی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی در زمان انتخابات سال 88 گفت: مایکل لدین مشاور امنیت ملی آمریکا، دو روز قبل از ۹ دی در بنیاد دفاع از دموکراسی سخنرانی داشت و در حالی که پیروزی فتنه را نزدیک می‌دید، از رازی پرده برداشت و گفت؛ روزی ما خواهیم نشست و درباره تاریخ پشت صحنه جنبش سبز سخن می‌گوئیم. در آن هنگام همه شما خواهید گفت که جنبش سبز در سال ۲۰۰۹ آغاز شده است (۱۳۸۸) اما من به شما می‌گویم که ریشه آن در اواسط دهه ۱۹۸۰ (سال‌های میانی دهه ۶۰) است. یعنی هنگامی که ما با دفتر میرحسین موسوی در تماس بودیم.

مدیر مسئول کیهان به اظهارات جرج سوروس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CNN اشاره کرد و گفت؛ این مصاحبه روز ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ صورت گرفته است یعنی ۲۱ خرداد ۸۸ و شب قبل از انتخابات. او در این مصاحبه می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلاب رنگی شبیه اوکراین آغاز می‌شود و بعد از آن نوبت سوریه خواه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها