کد خبر: 641297
تاریخ انتشار :

استوری متفاوت حسن یزدانی

حسن یزدانی عکسی از خودش در کنار جمعی از هنرمندان و ورزشکاران به اشتراک گذاشته است که نظر طرفدارانش را به خود جلب کرده است.

استوری متفاوت حسن یزدانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسن یزدانی عکسی از خودش در کنار جمعی از هنرمندان و ورزشکاران به اشتراک گذاشته است که نظر طرفدارانش را به خود جلب کرده است. حسن یزدانی اصالتا مازندرانی است و یکی از چهره های محبوب بین مردم ورزش دوست ایران است.خبر ازدواج حسن یزدانی بعد از مسابقات المپیک در فضای مجازی منتشر شد و ظاهرا همسر حسن یزدانی اهل کرمانشاه بود و کارمند شرکت هواپیمایی اما بعد از مدت کوتاهی این خبر توسط خود حسن یزدانی تکذیب شد.

افتخارات حسن یزدانی

طبق گزارش یک سایت روسی که به تحلیل لیگ کشتی ایران پرداخته از حسن یزدانی به عنوان گران‌ترین کشتی‌گیر نام برده است.در ابتدای گزارش این سایت روسی از  لیگ کشتی ایران به کسب مجوز برگزاری این رقابتها پس از تلاش فراوان مسئولان کشتی پرداخته که در نهایت از سوی متولیان بهداشتی ایران صادر شده است.همچنین قرار است این رقابتها از روز اول اکتبر (۱۰ مهرماه) آغاز شود، اما محدودیت‌های کرونایی اجازه حضور تماشاگران در سالن را نمی‌دهد که این اتفاق برای نخستین بار در مسابقات کشتی ایران رخ داده است.

حسن یزدانی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها