کد خبر: 641363
تاریخ انتشار :

روایت دیپلمات‌ها از فعالیت‌های برون‌مرزی شهید سلیمانی

میراث فرمانده

این مستند که به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه و آماده پخش شده بر آن است تا مجاهدت‌های حاج قاسم را در میدان دیپلماسی واکاوی کند. در این مستند شخصیت‌هایی چون محمدجواد ظریف، حسین امیرعبداللهیان، سعید جلیلی، منوچهر متکی، علی باقری، علی‌اکبر صالحی، عباس عراقچی، حسین جابری انصاری، جواد ترک‌آبادی و ده‌ها تن دیگر از دیپلمات‌های وزارت خارجه درباره مجاهدت‌های شهید سلیمانی در این عرصه سخن گفته‌اند.در مستند «میراث فرمانده» همچنین برای نخستین بار بعضی پرونده‌های امنیتی جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی واکاوی شده است

میراث فرمانده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مستند «میراث فرمانده» به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه و آماده پخش شده است. این مستند روایتی از فعالیت‌های برون‌مرزی شهید سلیمانی در قامت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 1376 تا 1398 است.
«میراث فرمانده» از زاویه متفاوت شخصیت شهید سلیمانی را بررسی می‌کند؛ این مستند بر آن است تا مجاهدت‌های حاج قاسم را در میدان دیپلماسی واکاوی کند. در این مستند شخصیت‌هایی چون محمدجواد ظریف، حسین امیرعبداللهیان، سعید جلیلی، منوچهر متکی، علی باقری، علی‌اکبر صالحی، عباس عراقچی، حسین جابری انصاری، جواد ترک‌آبادی و ده‌ها تن دیگر از دیپلمات‌های وزارت خارجه درباره مجاهدت‌های شهید سلیمانی در این عرصه سخن گفته‌اند.

در مستند «میراث فرمانده» همچنین برای نخستین بار بعضی پرونده‌های امنیتی جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی واکاوی شده است.

 

 

حجم ویدیو: 7.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها