کد خبر: 641403
تاریخ انتشار :

ژست عکس مادر و دختری ترانه علیدوستی+عکس

عکس منتشر شده از ترانه علیدوستی و دخترش که شباهت عجیب این مادر و دختر را نشان می دهد همه را شوکه کرد.

ژست عکس مادر و دختری ترانه علیدوستی+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . ترانه علیدوستی با علی منصور  ازدواج کرد . ترانه علیدوستی یک دختر به نام حنا دارد. ترانه علیدوستی با سریال شهرزاد بسیار معروف و محبوب شد درادامه عکس جدید ترانه علیدوستی با دخترش را در پشت صحنه فیلم برادران لیلا می بینید. 

download

زندگینامه ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی صاحب یک دختر به نام حنا است. ترانه علیدوستی در دوران دبیرستان رشته علوم تجربی را خوانده و در آن زمان در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد.ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم (من ترانه...) جایزهٔ سیمرغ بلورین بیستمین جشنوارهٔ فیلم فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را دریافت کرد.

بیوگرافی ترانه علیدوستی

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است . 

از موسیقی تا بازیگری

فعالیت هنری خود را همزمان با تحصیل در رشته تجربی با حضور در هنرستان موسیقی و آموزش کلارینت و پیانو شروع کرد، سپس مدتی بعد در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد. در سال 1379 از طریق کلاس بازیگری امین تارخ برای بازی در نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب شد. بازی درخشان او 4 جایزه معتبر داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد. 

بازی در تلویزیون خیانت است

من در تلویزیون بازی نمی‌ کنم، چون معتقدم یک خیانت فرهنگی است قبلاً هم گفته‌ ام، انتخاب کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند. من کسانی را که در تلویزیون کار می‌ کنند قضاوت نمی‌ کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند. 


دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها