کد خبر: 641433
تاریخ انتشار :

قیمت پراید افزایش یافت | قیمت پراید در بازار امروز

این هفته در بازار خودرو رکود پیش‌بینی شده بود، اما از آغاز هفته بازار با افزایش قیمت مواجه شد و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته متفاوت بوده است

قیمت پراید افزایش یافت | قیمت پراید در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین اخبار از بازار خودرو قیمت پراید روند روبه افزایشی داشته است.در روزهای اخیر قیمت پراید تغییرات تازه ای داشته است.این چندمین بار است که قیمت پراید از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود می گیرد.قیمت پراید کم کم به قیمت پژو رسید و خرید پراید برای هر کسی مقدور نیست .آخرین خبرهای مرتبط با قیمت پراید را با ما بخوانید.

این هفته در بازار خودرو رکود پیش‌بینی شده بود، اما از آغاز هفته بازار با افزایش قیمت مواجه شد و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته متفاوت بوده است.خودروهای خانواده پراید امروز با افزایش قیمت روانه بازار شد.معامله‌کنندگان قیمت پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE  را حوالی ۱۶۹میلیون تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته یک میلیون گران شده است. محاسبات حاکی از آن است که قیمت این خودرو طی دو روز گذشته حدود ۲میلیون افزایش یافته است.

طبق مشاهدات اقتصادآنلاین از قیمت امروز پراید،  قیمت پراید صفر ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است که نسبت به سه روز گذشته حدود دو میلیون افزایش قیمت داشته است. 

معامله‌کنندگان قیمت  پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE  را حوالی ۱۶۹میلیون تومان اعلام کردند که نسبت به معاملات دو روز گذشته یک میلیون گران شده است. محاسبات حاکی از آن است که قیمت این خودرو طی سه روز گذشته حدود ۲میلیون افزایش یافته است.

 قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۹۹ نیز به ۱۶۴ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۷۵ میلیون تومان  قیمت خورده است. قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰  در رنج ۱۷۲میلیون تومان و قیمت پراید صفر ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ حوالی ۱۸۵ میلیون تومان ثابت ماند.پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۸۳میلیون تومان  ارزش گذاری شد و پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ نیز با افزایش یک میلیونی طی یک روز گذشته در رنج ۱۵۸ میلیون تومانی روانه بازار شد. 

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت انواع پراید در بازار امروز

قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰  در رنج ۱۷۲میلیون تومان و قیمت پراید صفر ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ حوالی ۱۸۵ میلیون تومان ثابت ماند.قیمت پراید صفر ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ با افزایش یک میلیونی نسبت به روز گذشته به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.   قیمت این خودرو طی دو روز گذشته حدود ۲میلیون افزایش یافته است.

پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۸۳میلیون تومان  ارزش گذاری شد و پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ نیز در رنج ۱۵۷ میلیون تومانی روانه بازار شد که افزایش سه میلیونی را نسبت به روز گذشته ثبت کرده است. قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۹۹ نیز به ۱۶۴ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۷۵ میلیون تومان  قیمت خورده است.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (دی ماه)

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۰ صفر ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰

پراید SE ۱۵۱ ۱۳۹۹ صفر ۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰ 

پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰

معامله‌کنندگان قیمت  پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE  را حوالی ۱۶۸میلیون تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته یک میلیون گران شده است. محاسبات حاکی از آن است که قیمت این خودرو طی یک هفته اخیر حدود ۶میلیون افزایش یافته است.خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با به نرخ ۱۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.بررسی قیمت ها در خانواده پراید گویای این نکته است که این محصول به رغم توقف تولید همچنان در جاده رشد قیمت به حرکت خود ادامه می دهد.قیمت پراید این روزها جنجالی شده، شرکت سایپا هم قیمت پراید را هرروز بالاتر می برد، به دلیل پرطرفدار بودن قیمت پراید را بالا می برند، قیمت پراید نسبت به ماشین های دیگر ارزان تر است.

 قیمت خودروها در هفته منتهی به 10 دی ماه سال جاری افت و خیز را به خود دیدند. در میان محصولات پرتیراژ شرکت های خودروساز در حالیکه قیمت دو خانواده کوییک و ساینا نسبت به هفته گذشته تغییری را به خود نمی بیند و خانواده های دنا و پژو 207 نیز تغییرات قیمتی خاصی را تجربه نکردند شاهد هستیم که پژو 405 مدل SLX و همچنین پراید 131 در جاده افزایش قیمت با هم کورس گذاشتند. پژو 405 مدل SLX در هفته ای که گذشته به نسبت هفته پیش از آن رشد 2.8 درصدی را تجربه کرد. پراید 131 نیز پشت سر پژو 405 افزایش قیمت 1.8 درصدی را در بازه زمانی یاد شده تجربه کرده است. به نظر می رسد متقاضیان بازار بار دیگر خودروهای محبوب سالیان پیش را برای خرید انتخاب کرده اند و همین مساله نمودار قیمت آنها را در بازار صعودی کرده است. البته نمی توان به راحتی از کنار آیتم کاهش عرضه دو خودروی یاد شده نیز گذشت. متقاضیان که برای پیدا کردن مدل صفر پراید 131 باید زمان بیشتری را صفر کنند زیرا نزدیک به یک و سال و نسم است که تولید آن متوقف شده است. پژو 405 مدل SLX نیز به رغم حضور در کارخانه به نوعی قطره چکانی عرضه می شود. این محصول پر طرفدار که روزگاری گل سر سبد محصولات ایران خودرو محسوب می شد طی مدت زمانی که از سال جاری گذشته در هیچ یک از طرح های فروش ایران خودرویی ها حضور نداشته است. حال به سراغ بازار می رویم تا افت و خیز قیمت خودرو را بررسی کنیم. ​

بررسی قیمت  محصولات تولیدی ایران خودرو در هفته منتهی به 10 دی ماه امسال نشان می دهد در حالیکه خانواده پژو 206 به صورت دسته جمعی رشد قیمت را تجربه کردند اما محصولاتی مانند پژو 207 معمولی، پژو 207 با سقف پانوراما،پژو پارس معمولی، دنا معمولی، دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، سمند LX  و سمند سورن پلاس با همان قیمت های هفته گذشته در بازار داد و ستد شدند. در میان اعضای خانواده 206، تیپ 5 این محصول بیشترین رشد قمیت هفتگی را در کارنامه خود ثبت کرد این خودرو در هفته ای که گذشته به نسبت هفته گذشته با قیمت 325 میلیون تومان داد و ستد شد و رشد 1.5 درصدی را به خود دید. قیمت تیپ دو آن نیز حدود 1.1 درصد رشد را به خود دید و با قیمت در حدود 275 میلیون تومان خرید و فروش شد. 206 صندوقدار به رغم دارا بودن بیشترین قیمت اما کمترین رشد هفتگی را تجربه کرد. قیمت این خودرو افزایش حدود 0.6 درصدی را به خود دید و با قیمت حدود 328 میلیون تومان از سوی فروشندگان عرضه شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها