کد خبر: 641522
تاریخ انتشار :

در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» مطرح شد

جلالی‌زاده خطاب به مرعشی: آرزو بر جوانان عیب نیست!

جلال جلالی‌زاده گفت: سران کارگزاران فقط می‌خواهند حزبشان باقی بماند و هر چندوقت یک‌بار به بهانه انتخابات نام خودشان را مطرح کنند؛ برای آنها اعتبار و هویت اصلاحات هیچ اهمیتی ندارد.

جلالی‌زاده خطاب به مرعشی: آرزو بر جوانان عیب نیست!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: سید حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اخیرا در گفت‌وگو با خبرگزاری «ایلنا» گفته است که برای کارگزاران سازندگی مهم نیست که چه کسانی ردصلاحیت می‌شوند و تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنند.

جلال جلالی‌زاده در واکنش به سخنان او به «نامه‌نیوز» گفت: «برای کارگزاران مهم نیست که نامزدهای اصلاح‌طلبان رأی بیاورند یا نه. در انتخابات امسال هم دیدیم که نامزد آنها رأی نیاورد و این را همه از جمله خود کارگزارانی‌ها می‌دانستند اما از همتی حمایت کردند و هم خودشان شکست سنگینی خوردند و هم اعتبار همه اصلاح‌طلبان را زیر سؤال بردند».

او در پاسخ به این پرسش که چرا کارگزاران با علم احتمالی به شکست همتی از او حمایت کرد، بیان کرد: «سران کارگزاران فقط می‌خواهند حزبشان باقی بماند و هر چندوقت یک‌بار به بهانه انتخابات نام خودشان را مطرح کنند و احیانا اگر زمینه و زمانه یارشان بود از هر گروهی که روی کار می‌آید، سهم بگیرند. برای آنها اعتبار و هویت اصلاحات هیچ اهمیتی ندارد».

این فعال سیاسی مطرح کرد: «مردم نشان داده‌اند که تحت هر شرایطی پیرو اصلاح‌طلبان نیستند و حالا آقای مرعشی بگوید تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنند؛ خب بگوید، اهمیتی ندارد زیرا این مردم هستند که باید رأی دهند که فعلا نمی‌دهند».

او ادامه داد: «پیش‌بینی آقای مرعشی درست نیست زیرا مردم با دستور و نصیحت اصلاح‌طلبانی چون کارگزارانی‌ها تصمیم نمی‌گیرند؛ آنها باید قانع شوند و این شیوه کارگزاران هیچ کمکی به اقناع عمومی نمی‌کند و اینکه گفته شود تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنیم، همان خواسته‌ای است که تصمیم‌گیرندگان درباره ردصلاحیت نامزدها می‌خواهند».

جلالی‌زاده درباره این سخن مرعشی در گفت‌وگویی دیگر که کارگزاران آرزو دارد روزی خود به صورت مستقل دولت تشکیل دهد، اظهار کرد: «آرزو بر جوانان عیب نیست و کارگزاران این آرزو که روزی بتواند به تنهایی دولت تشکیل دهد یا حتی به تنهایی نامزدش را در انتخابات پیروز کند، نمی‌بیند».

او در پایان درخصوص انتخابات مجلس 1402 گفت: «اکنون زود است که درباره این موضوع سخن بگوییم و حتما اگر اصلاح‌طلبان از حالا به موضوع انتخابات مجلس 1402 ورود کنند، با واکنش منفی مردم مواجه می‌شوند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها