کد خبر: 641850
تاریخ انتشار :

محمد مهاجری: ​سخن از محاکمه روحانی می‌زنند تا ناکارآمدی‌ها را پنهان کنند

محمد مهاجری به سایت «خبر سراسری» گفت: من معتقدم چند صباح دیگر همین هایی که می‌خواهند روحانی را محاکمه کنند، خواهان محاکمه رییسی می شوند.

محمد مهاجری: ​سخن از محاکمه روحانی می‌زنند تا ناکارآمدی‌ها را پنهان کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبر سراسری، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره طرح محاکمه روحانی که از سوی کمیسیون اصل نود ارائه شده است، گفت: «مقصر شرایط دولت آقای روحانی میلیون‌ها مردمی هستند که به او رای دادند و لابد اشتباه کرده اند!»

او ادامه داد: «مردمی مقصر هستند که باور داشتند شرایط اقتصادی کشور با رابطه منطقی و عزتمندانه با دنیا بهبود پیدا می‌کند. بهتر است به جای اینکه مقصر را روحانی یا دولت های قبل از آن بدانیم مردم را محاکمه کنیم. من معتقدم چند صباح دیگر همین هایی که می‌خواهند روحانی را محاکمه کنند، خواهان محاکمه رییسی می شوند چون تا همین الان دولت او ناکارآمدی های متعددی را به مردم هدیه داده است».

وی در ادامه درباره اهداف و ماهیت سیاسی محاکمه روحانی گفت: «هدف افرادی که شکایت را پیگیری می کنند کاملا مشخص است. آنها می خواهند ناکارآمدی‌ها در برابر حرف های داغ گم شود و به همین دلیل نیاز به جنجال سیاسی و رسانه ای دارد. مطرح کردن محاکمه روحانی برای پوشاندن نقایص است تا به لحاظ روانی بتوانند خود را اقناع کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها