کد خبر: 642121
تاریخ انتشار :

دفاع تمام قد شریعتمداری از مسئولان حادثه هواپیمای اوکراینی

کیهان/ مدیر مسئول کیهان در دیدار مسئولان مطبوعاتی با رئیس بسیج با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: طوری گزارش می‌دهند که انگار هواپیمای اوکراینی به عمد مورد حمله قرار گرفت

دفاع تمام قد شریعتمداری از مسئولان حادثه هواپیمای اوکراینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه نشست مدیران رسانه با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین، فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و جمعی از مدیران مسئول رسانه‌ها با موضوع «رسانه، امنیت ملی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ۱۴۰۱» و همچنین هم‌افزایی بیشتر رسانه‌ها برگزار شد. در این دیدار مدیر برخی رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب حضور داشتند.

مدیر مسئول کیهان از فاجعه ساقط شدن هواپیمای اوکراینی یاد کرد و این ماجرا را با حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران بر فراز خلیج‌فارس مقایسه کرد.

وی گفت: فلان روزنامه عکس بزرگی از حادثه را با تصویری از جنازه قربانیان در صفحه اول خود چاپ می‌کند و طوری گزارش می‌دهد که انگار این هواپیما به عمد مورد حمله قرار گرفته است!و یا فلان سایت خبری این ادعا را پیش می‌کشد که از مسافران هواپیمای اوکراینی به عنوان سپر انسانی استفاده شده است! این دیگر اختلاف سلیقه نیست، دروغ پراکنی به نفع دشمن است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها