کد خبر: 642879
تاریخ انتشار :

افشاگری یک نماینده درباره زنگنه:

دادن اطلاعات وزارت نفت به شرکت خارجی غربی!

برنا/ نماینده مردم کرج در مجلس گفت: آقای زنگنه اگر به فکر مملکت در شرایط تحریم بود با تداوم خام‌فروشی و بی‌توجهی به پالایشگاه‌سازی بستر اثرگذاری تحریم‌ها را فراهم نمی‌کرد.

دادن اطلاعات وزارت نفت به شرکت خارجی غربی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«علی حدادی» نماینده مردم کرج در مجلس در گفت‌وگو با برنا با انتقاد از عملکرد بیژن زنگنه در زمان تصدی خود در وزارت نفت اظهار داشت: کرسنت خسارت سنگینی به بیت المال وارد کرده است و قطعا و مطمئنا اقدام به موقعی از سیستم های قضایی، نظارتی و امنیتی انتظار است.

وی افزود: بیژن زنگنه باید توضیح دهد که کدام پروژه پالایشگاهی را در هشت سال گذشته راه ­اندازی شده است؟ آقای زنگنه اگر به فکر مملت در شرایط تحریم بود با تداوم خام‌فروشی و بی‌توجهی به پالایشگاه‌سازی بستر اثرگذاری تحریم‌ها را فراهم نمی‌کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: به نظر می‌رسد وزارت نفت برنامه خاصی برای مقابله با تحریم نداشته است و بیشتر در چارچوبی که با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها کار کرده، شرکت خارجیِ غربی را پای کار آورده و به آنها اطلاعات داده است.

حدادی ضمن اشاره به تحقیق و تفحص مجلس از وزارت نفت زمان زنگنه گفت: مجلس در تحقیق و تفحص خود روشن به همه ابهاماتی که در زمان صدرات زنگنه در وزارت نفت داشته پاسخ خواهد داد و مردم را هم در جریان قرار خواهد داد. دستگاه قضا باید به شدت با کوتاهی‌ها و سهل انگاری‌ها برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها