کد خبر: 643651
تاریخ انتشار :

تذکر جدی یک نماینده مجلس به تیم مذاکره‌کننده

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بارها امتحان خود را پس داده و انتظار داریم تیم مذاکره‌کننده ایران خطوط قرمز را رعایت کند و با احتیاط مذاکرات را پیش ببرد.

تذکر جدی یک نماینده مجلس به تیم مذاکره‌کننده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید علی موسوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ بهمن‌ ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به تیم مذاکره‌کننده کشورمان، گفت: آمریکا بارها امتحان خود را پس داده و انتظار داریم تیم مذاکره‌کننده ایران خطوط قرمز را رعایت کند و با احتیاط مذاکرات را پیش ببرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین وزیر امور خارجه کشورمان باید از بیانات رهبر معظم انقلاب تبعیت کرده و به تذکرات ایشان توجه کند. ما هم به عنوان نمایندگان مجلس پشت سر تیم مذاکره‌کننده هستیم و از آنان به شرطی که خطوط قرمز رعایت شود، حمایت خواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر از رئیس جمهور برای سفر به مناطق محروم، گفت: دولت انقلابی باید حمایت ویژه‌ای را از مناطق محروم داشته باشد و در بودجه ۱۴۰۱ هم باید حمایت‌های لازم را از مناطق محروم داشته باشیم و ردیفی مستقل برای حمایت از این مناطق پیش‌بینی شود./مهر

موسوی: بودجه مناطق محروم را در جای دیگری خرج کردند

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس از عدم تخصیص بودجه مناطق محروم سال ۱۴۰۱ انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -   سید علی موسوی در صحن علنی امروز مجلس گفت: مناطق محروم و کم برخوردار نیاز به توجه ویژه دارند. خواهش می‌کنیم که شعار ندهیم بلکه عمل کنیم.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اعلام کرد که باید در بودجه ۱۴۰۱ دو ردیف مستقل برای بودجه مناطق محروم داشته باشیم همان گونه که در سال جاری داشتیم.

 بودجه سال  ۱۴۰۰ مناطق محروم عملیاتی نشد و را در جای دیگر خرج کردند.

موسوی پیش از این هم خبر داده بود که ۵۰ هزار میلیارد تومان برای مناطق محروم بودجه گذاشته شده بود، اما دولت‌ها هرگاه با کمبود بودجه مواجه می‌شوند از آن برمی‌دارند و سبب شدند اکنون تنها ۲۰ درصد بودجه مناطق محروم باقی‌مانده است که این موضوع بر مظلومیت مناطق محروم افزوده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها