کد خبر: 643683
تاریخ انتشار :

توئیت محسن رضایی در سالگرد شهادت شهید حسن باقری

معاون اقتصادی رییس جمهور در سالگرد شهادت سردار «حسن باقری» با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وی، تصریح کرد: سلاح اصلی شهید باقری ایمان به خدا، عشق به انقلاب و ایران و هوش فراوان‌اش بود و جسارت انجام ماموریت‌های غیرممکن را داشت.

توئیت محسن رضایی در سالگرد شهادت شهید حسن باقری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«محسن رضایی» فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در توییتر خود با اشاره به خاطره‌ای از معرفی شهید حسن باقری از سوی رهبر معظم انقلاب نوشت: «وقتی حضرت آقا، حسن باقری را به من معرفی کردند، متوجه شدم او توان و جسارت کافی برای برعهده گرفتن یک مسئولیت بزرگ در واحد اطلاعات و عملیات سپاه و انجام ماموریت‌های غیرممکن را دارد. سلاح اصلی او ایمان به خدا، عشق به انقلاب و ایران و هوش فراوان‌اش بود.

«غلامحسین افشردی» معروف به «حسن باقری» از فرماندهان جوان و استراتژیست دفاع مقدس بود که در عملیات‌های فتح‌المبین، رمضان و بیت‌المقدس نقش مؤثر و فعالی داشت. آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ از مهمترین دستاوردهای عملیاتی و فرماندهی این شهید سرافراز محسوب می‌شود.

شهید باقری نهم بهمن‌ ماه ۱۳۶۱ و اندکی پیش از آغاز عملیات والفجر مقدماتی، به‌همراه جمعی از همرزمانش در حال انجام عملیات شناسایی در منطقه فکه مورد اصابت گلوله خمپاره قرار گرفت و در ۲۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها