کد خبر: 644128
تاریخ انتشار :

امام جمعه کرج:

داشتن مجوز دلیلی بر برگزاری کنسرت‌ها نیست

امام جمعه کرج با بیان اینکه بنده با ایجاد ولنگاری و منکر در این مراسم‌ها مخالف هستم، ادامه داد: دستگاه‌های حاکمیتی و حکومتی قطعاً در جایی که خلاف قانون ومقررات وجود دارد ورود کرده و برخورد می کنند و داشتن مجوز دلیلی بر برگزاری و رخ دادن منکر در مراسمات وکنسرت‌ها نیست.

 داشتن مجوز دلیلی بر برگزاری کنسرت‌ها نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارشم نامه نیوز، امام جمعه کرج با بیان اینکه هیج کس حق ترساندن و سلب آسایش مردم و شهروندان را ندارد، گفت: قانون مبارزه با اراذل و اوباش در مجلس شورای اسلامی مصوب شود.

 آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک حلول ماه رجب و تاکید بر اینکه انسان باید از فرصت‌های زندگی و عمر استفاده کند ، اظهار داشت : عمر تلف کردن ظلم به نفس است و انسان باید از فرصت عمر خود نهایت استفاده را ببرد.

وی با اشاره به اینکه از فرصت ماه رجب باید برای استغفار به درگاه خداوند متعال استفاده شود ، افزود: فرصت‌ها بسیار زود می گذرد و باید از آن استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم تحقیق دلایل انقلاب توسط نسل جوان بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در جهاد تبیین شرکت کرده و نگذاریم که جای جلاد و شهید عوض شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه ایران در آن دوره برخلاف بسیاری از کشورها مشکل اقتصادی نداشت، تصریح کرد: ایران در اواخر حکومت پهلوی به دلیل افزایش فروش نفت تبدیل به یک کشور ثروتمند شده بود و به یک جامعه مصرفی بدون تولید تبدیل شد و مصرف گرایی در کشور فراوان و رو به افزایش بود.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه کمبود و مشکلات اقتصادی دلیل انقلاب نبود، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در انتخابات و مشارکت‌ها شرکت کردند و در شرایط سختی از جمله بمباران مردم مشارکت کردند.

امام جمعه کرج با اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب با جمعی از فعالان اقتصادی و گلایه رهبری از کم کاری یک دهه مسئولان اقتصادی عنوان کرد: همه باید از این فرمایشات درس بگیریم و برای جبران اقدامات بر زمین مانده اقدام عاجل داشته باشیم.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه مجلس و قوه قضاییه برای برخورد با اراذل و اوباش اقدامات جدی تری داشته باشند، ادامه داد: قانون ضعف‌هایی در این زمینه دارد که در جامعه اسلامی زیبنده نیست و ایجاد ترس و سلب آسایش مورد مذمت قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه کسی نمی‌تواند دیگران را بترساند، گفت: قانون مبارزه با اراذل و اوباش توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود و امنیت و آسایش مردم نباید قربانی زیاده خواهی برخی از افراد فرصت طلب شود.

حسینی‌همدانی با اشاره اینکه در سطح شهر سالن‌های دیگری برای راه اندازی گرمخانه وجود دارد، ادامه داد: از این ظرفیت می‌توان برای خدمات دهی به افراد نیازمند به جای خواب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مطالبی در مورد کنسرت به بنده نسبت داده شد که جفای به بنده است، متذکر شد: بنده در مورد اجرا و تعطیلی کنسرت‌ها حرفی ندارم و قانون در مورد این موضوع نهادهای متولی تصمیم گیری می کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه بنده با ایجاد ولنگاری و منکر در این مراسم‌ها مخالف هستم، ادامه داد: دستگاه‌های حاکمیتی و حکومتی قطعاً در جایی که خلاف قانون ومقررات وجود دارد ورود کرده و برخورد می کنند و داشتن مجوز دلیلی بر برگزاری و رخ دادن منکر در مراسمات وکنسرت‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و متولی این حوزه باید در این زمینه ورود کنند، گفت: در مقابل حرام هر مسلمانی موظف است سکوت نکرده و جلوی حرام را بگیرد و تذکر بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها