کد خبر: 644368
تاریخ انتشار :

بازداشت زن و شوهر قمارباز در تهران

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت دو نفر از عوامل یک سایت شرط‌بندی خبر داد و گفت متهمان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال گردش حساب داشتند.

بازداشت زن و شوهر قمارباز در تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام خبر بازداشت دو نفر از عاملان یک سایت شرط‌بندی، در این رابطه اظهار کرد: در پی رصد و پایش روزانه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، یک سایت شرط‌بندی مشاهده شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ افزود: موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان تیم مبارزه با قمار و شرط‌بندی پلیس فتا تهران اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و متوجه شدند دو نفر در رابطه با راه‌اندازی و گرداندن این سایت فعالیت دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات گسترده سایبری و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی موفق به شناسایی هر دو نفر در فضای مجازی شدند و با محرز شدن هویت آن‌ها برای پلیس، پس از تشریفات قضائی متهمان که زن و شوهر بودند در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در واقع سایت‌های شرط‌بندی به گونه‌ای طراحی شده که در ابتدا افراد مبالغ کمی را برنده شوند و همین شیرینی بردهای اولیه سبب می‌شود که علی‌رغم باخت‌های بعدی و مستمر در مراحل بعدی باز به شرط‌بندی ادامه دهند و در نتیجه علاوه بر زیان مالی مشکلات بزرگی چون مسائل روحی و خانوادگی نیز گریبان‌گیر آنها شود.

رئیس پلیس فتا تهران با اشاره به اینکه آگاهی ‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا تهدید توسط مجرمان و اخاذان اینترنتی، موضوع را در نخستین فرصت به پلیس اطلاع دهند و به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری و مصونیت از شگردهای مجرمانه به وب‌سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها