کد خبر: 644785
تاریخ انتشار :

امام جمعه اصفهان:

به برکت انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی داریم

امام جمعه اصفهان گفت: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

به برکت انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی داریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز،  آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان اظهار داشت: همه آنچه را که خداوند به ما داده اگر درست به کار ببریم نعمت است درغیر این صورت نقمت است.

وی با بیان اینکه رهبر و هادی الهی باعث می‌شود نعمت‌های الهی در مسیر درست و صحیح به کار برده شود افزود: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولایت و همچنین هدایت است.

طباطبایی‌نژاد گفت: تمامی نعمت هایی که خداوند به انسان داده است از قبیل مال، فرزند، اعضا و جوارح مثل چشم و گوش و... همه وسیله هستند و اگر هدایت نباشد، هیچ نعمتی نعمت نخواهد بود.

امام جمعه اصفهان افزود: ما در عصر حاضر داشتن نعمت ولایت را حس می‌کنیم و داشتن نعمت رهبری باعث می‌شود در طی مسیر ما را از بعضی کج روی‌ها باز بدارد.

وی با بیان اینکه نعمت‌های خداوند غیر قابل شمارش است، افزود: خداوند می‌فرماید اگر به کسی خدمت می‌کنید، منت نگذارید؛ اما خداوند برای دو نعمت بر انسان‌ها منت می‌گذارند که یکی از آن‌ها اصل رهبری و هدایت است و اگر با نعمت خدا نافرمانی خدا را انجام دهیم، ناشکری کرده‌ایم.

طباطبایی‌نژاد گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در اصفهان افزود: در زمان طاغوت مردم از بسیاری امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی محروم بودند و امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی برقرار است.

وی مهم‌ترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها